Gå til innhold

Anmeldelse: The Knightling

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Breath of the wild og komplekst i samme setning er et merkelig utsagn. Spillet er jo definisjon av simpelt. Man trenger ikke forsøke å finne ut hvor man skal engang siden man kan gjøre ting i den rekkefølgen man vil. 

• Liker 1
Skrevet
hydrosaus skrev:

Breath of the wild og komplekst i samme setning er et merkelig utsagn. Spillet er jo definisjon av simpelt. Man trenger ikke forsøke å finne ut hvor man skal engang siden man kan gjøre ting i den rekkefølgen man vil. 

Breath of the wild og simpelt i samme åndedrag er et enda merkeligere utsagn.
Skrevet

La oss bare være ærlig at "moderne Zelda" er elendig i forhold til gode gamle versjoner. Jeg vet det er triggende å høre :D

Når våpenet har "health bar" så var det spikeren i kista for min del. Makan til udugelig mekanikk. Shrines er alle helt like og intetsigende. Var alltid spennende å komme til en ny Dungeon i Zelda. De nyeste har jo fullstendig ødelagt dette.

Grafikk messig er det bra. 

Ocarina of times var det siste skikkelig gode Zelda. Etter det har det vært remakes osv. Ellers ikke for min smak. Jeg forstår Nintendo har en policy om å fornye seg mest mulig i sine spill. Synes bare ikke Zelda føles som et Zelda spill lenger. Links Awakening remake var bra da. Men er jo fortsatt et eldre spill.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...