Spillredaksjonen Skrevet lørdag kl 16:02 Skrevet lørdag kl 16:02 Anmeldelse: The Knightling Om <em>Breath of the Wild</em> blir for stort og komplekst, er <em>The Knightling</em> svaret. Les hele saken på Gamer.no»
hydrosaus Skrevet i går, 12:37 Skrevet i går, 12:37 Breath of the wild og komplekst i samme setning er et merkelig utsagn. Spillet er jo definisjon av simpelt. Man trenger ikke forsøke å finne ut hvor man skal engang siden man kan gjøre ting i den rekkefølgen man vil. 1
Bananababb Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden hydrosaus skrev: Breath of the wild og komplekst i samme setning er et merkelig utsagn. Spillet er jo definisjon av simpelt. Man trenger ikke forsøke å finne ut hvor man skal engang siden man kan gjøre ting i den rekkefølgen man vil. Breath of the wild og simpelt i samme åndedrag er et enda merkeligere utsagn.
BamseMums80 Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden La oss bare være ærlig at "moderne Zelda" er elendig i forhold til gode gamle versjoner. Jeg vet det er triggende å høre Når våpenet har "health bar" så var det spikeren i kista for min del. Makan til udugelig mekanikk. Shrines er alle helt like og intetsigende. Var alltid spennende å komme til en ny Dungeon i Zelda. De nyeste har jo fullstendig ødelagt dette. Grafikk messig er det bra. Ocarina of times var det siste skikkelig gode Zelda. Etter det har det vært remakes osv. Ellers ikke for min smak. Jeg forstår Nintendo har en policy om å fornye seg mest mulig i sine spill. Synes bare ikke Zelda føles som et Zelda spill lenger. Links Awakening remake var bra da. Men er jo fortsatt et eldre spill. 1
Sersjant SEGA Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden takk for tips øystein kjøper dette til Xbox etter jobb i dag, dette ser helt up my alley ut <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå