ForTheImperium Skrevet 28. september Skrevet 28. september Neptun1 skrev (12 timer siden): Noe sånt ja. og - dersom det går av en atombombe i Norge så vil Jonas Gahr Støre si det er uakseptabelt og at sånn kan vi ikke ha det. Hvis det skjer, så blir du og jeg utslettet. Kanskje like greit. 1
DukeNukem3d Skrevet 28. september Skrevet 28. september fwj__ skrev (12 timer siden): Det er game over for vest-europa. Det er bare øst-europa som overlever. Det er det jeg frykter. Venstresiden har ikke lært noe av den islamistiske revolusjon i Iran og ser ut til å gjenta feilen her i vesten. (Venstresiden hjalp islamistene til makten i Iran, for bare å bli fjernet for godt med en gang islamistene kom til makten) Vi tror jo vi er veldig forskjellige fra iranere, men det er jeg ikke så overbevist om. Ideologien er nok fortsatt lik. 2
ForTheImperium Skrevet 28. september Skrevet 28. september DukeNukem3d skrev (20 minutter siden): Det er det jeg frykter. Venstresiden har ikke lært noe av den islamistiske revolusjon i Iran og ser ut til å gjenta feilen her i vesten. (Venstresiden hjalp islamistene til makten i Iran, for bare å bli fjernet for godt med en gang islamistene kom til makten) Vi tror jo vi er veldig forskjellige fra iranere, men det er jeg ikke så overbevist om. Ideologien er nok fortsatt lik. Det er en del av evolusjonen av menneskehetens natur. Den sterkeste rett. Islamistene er de sterkeste per dags dato. Det er bare å godta dette og vær klar for å bli ofret lol.
Martelè Skrevet 28. september Skrevet 28. september ForTheImperium skrev (36 minutter siden): Det er en del av evolusjonen av menneskehetens natur. Den sterkeste rett. Islamistene er de sterkeste per dags dato. Det er bare å godta dette og vær klar for å bli ofret lol. Edgy 😑👈 1
Neptun1 Skrevet 28. september Skrevet 28. september (endret) ForTheImperium skrev (5 timer siden): Hvis det skjer, så blir du og jeg utslettet. Kanskje like greit. Ønsker du oss døde? Ei russisk atombombe tar kanskje ut en by som Trondheim eller Bergen i første omgang. Trengs mange a-bomb for å utslette Norge, så Støre kan flerfoldige ganger utbasunere at han følger nøye med - uten å foreta seg noe mer enn å øke skattene i den tro det vil løse problemet. Endret 28. september av Neptun1 4
ForTheImperium Skrevet 28. september Skrevet 28. september Neptun1 skrev (1 time siden): Ønsker du oss døde? Ei russisk atombombe tar kanskje ut en by som Trondheim eller Bergen i første omgang. Trengs mange a-bomb for å utslette Norge, så Støre kan flerfoldige ganger utbasunere at han følger nøye med - uten å foreta seg noe mer enn å øke skattene i den tro det vil løse problemet. Det er en del av evolusjonen av menneskehetens natur. Den sterkeste rett. Islamistene er de sterkeste per dags dato. Det er bare å godta dette og vær klar for å bli ofret lol.
Neptun1 Skrevet 28. september Skrevet 28. september ForTheImperium skrev (10 minutter siden): Det er en del av evolusjonen av menneskehetens natur. Den sterkeste rett. Islamistene er de sterkeste per dags dato. Det er bare å godta dette og vær klar for å bli ofret lol. Muslimer utgjør ingen millitær trussel mot Vesten. En samlet araberverden greier ikke engang bekjempe bittelille Israel. De invaderer Europa med barnevogner, gråt og rasismebeskyldninger. Muslimer og afrikanere er ingenting uten makten venstresiden og multikulturalister gir dem. Dessverre gir det dem flertallets makt, noe du vel er medskyldig i. 5 3
ForTheImperium Skrevet 28. september Skrevet 28. september Neptun1 skrev (8 minutter siden): Muslimer utgjør ingen millitær trussel mot Vesten. En samlet araberverden greier ikke engang bekjempe bittelille Israel. De invaderer Europa med barnevogner, gråt og rasismebeskyldninger. Muslimer og afrikanere er ingenting uten makten venstresiden og multikulturalister gir dem. Dessverre gir det dem flertallets makt, noe du vel er medskyldig i. Men allikevel så frykter du de. Eneste du kan er å sutre og klage her inne på et nettforum. Spør Musk om han kan sende deg til Neptun. Der slipper du Islam i det minste lmao. 1
Neptun1 Skrevet 28. september Skrevet 28. september (endret) ForTheImperium skrev (2 timer siden): Men allikevel så frykter du de. Eneste du kan er å sutre og klage her inne på et nettforum. Spør Musk om han kan sende deg til Neptun. Der slipper du Islam i det minste lmao. Les kommentaren min én gang til. De er ingen millitær trussel men invaderer like fullt våre land av grunner jeg oppga. Og de får det som de vil ha det - lever som de gjorde i sine hjemland. Ingen vilje til integrasjon. Endret 28. september av Neptun1 5 1 2
ForTheImperium Skrevet 28. september Skrevet 28. september Neptun1 skrev (Akkurat nå): Les kommentaren min én gang til. De er ingen millitær trussel men invaderer like fullt våre land av grunner jeg oppga. Bare tull og tøys. 1 1
DukeNukem3d Skrevet 28. september Skrevet 28. september (endret) Video som denne gir meg en del håp. Kanskje er jeg naiv, men det finnes bedre varianter av Islam der ute. Skulle bare ønske det var det vi fikk her i vesten. Det var aldri multikultur som var problemet for meg, Tajikistan sin kultur er vakker! Problemet er wahabisme og den type islam som ser ut til å vokse frem i vesten... altså en slags monokultur - blant oss i Europa. Endret 28. september av DukeNukem3d 1
paatur Skrevet mandag kl 15:07 Skrevet mandag kl 15:07 (endret) 20 hours ago, DukeNukem3d said: Video som denne gir meg en del håp. Kanskje er jeg naiv, men det finnes bedre varianter av Islam der ute. Skulle bare ønske det var det vi fikk her i vesten. Det var aldri multikultur som var problemet for meg, Tajikistan sin kultur er vakker! Problemet er wahabisme og den type islam som ser ut til å vokse frem i vesten... altså en slags monokultur - blant oss i Europa. Har hvert i Tajikistan 3 ganger, sykla gjennom landet i 2010 til Kyrgyzstan og videre til Kina. var der også i 2018 og i fjor. Landet var MYE mere konservativt i fjor enn tidligere, merket veldig stor forskjell, til det verre Endret mandag kl 15:08 av paatur 1
DukeNukem3d Skrevet mandag kl 15:35 Skrevet mandag kl 15:35 "Frp-leder Sylvi Listhaug har hatt rett når hun gjennom flere år har advart mot svenske tilstander. Justisminister Astri Aas-Hansen avviser Listhaug, og understreker at vi har norske tilstander, ikke svenske. Det er en unødvendig avvisning, egentlig. Det er ikke beroligende ord som trengs nå. Jeg tror alle ser, og forstår, at nå er det alvor. At dette kan være et vendepunkt, og at lederne våre vil bli vurdert ut fra hva de gjør. I dag, og i ukene og månedene fremover." https://www.vg.no/nyheter/i/935Q4l/vi-har-ikke-raad-til-svenske-tilstander 2 2
DukeNukem3d Skrevet mandag kl 15:35 Skrevet mandag kl 15:35 paatur skrev (27 minutter siden): Landet var MYE mere konservativt i fjor enn tidligere, merket veldig stor forskjell, til det verre Huff
paatur Skrevet mandag kl 16:08 Skrevet mandag kl 16:08 24 minutes ago, DukeNukem3d said: Huff Før kunne man eks kjøpe alkohol over alt, fra små kiosker og resturanter. Nå er det veldig mye strengere hvem som kan selge. i 2010 og 2018 så man mye folk sitte med uteserveringer og drikke øl, nå er stedene med uteserveringer bak høye gjeder Tidligere så man også mange lokale gå i shorts, og kvinner i korte kjoler. Nå ser men det ikke. I 2010-2018 så man sjeldent mye folk rundt Moskeer, nå kryr det av folk, de har også bygd en helt enorm my Moskee i hovedstaden Det er bare små ting, men er man der merker man en helt annen holdning blandet lokale. 2
Kone Skrevet mandag kl 19:05 Skrevet mandag kl 19:05 (endret) https://www.vg.no/nyheter/i/935Q4l/vi-har-ikke-raad-til-svenske-tilstander Et tegn til at MSM våkner litt? Endret mandag kl 19:06 av Kone 4
halnes1 Skrevet tirsdag kl 16:03 Skrevet tirsdag kl 16:03 Her kan en se hvorfor det gikk så gale i Sverige. 1 3
Jarmo Skrevet onsdag kl 12:15 Skrevet onsdag kl 12:15 (endret) https://www.dagbladet.no/nyheter/hasteinnkaller-om-bislett-eksplosjonen/83667319 SISTE: Tre unge gutter er innbrakt av politiet etter hendelse i Sarpsborg. De kobles til granatangrepet i Oslo på Bislett. https://www.vg.no/nyheter/i/W0npAr/granatangrepet-i-oslo-politiet-etterforsker-skudd-i-sarpsborg-de-mener-er-gjort-paa-bestilling Endret onsdag kl 12:17 av Jarmo 1
obygda Skrevet onsdag kl 12:38 Skrevet onsdag kl 12:38 (endret) Synes det var interessant lesning dette her: https://www.vg.no/nyheter/i/5E9Mqe/nabo-slo-alarm-om-13-aaring-ble-selv-politianmeldt Det kan jo se ut som barnevernet nesten la opp til at 13 åringen kunne bli rekruttert av dette svenske miljøet. Er det slik at barnevernet leverer barn til Foxtrot? Eller jobber det folk i barnevernet som formidler kontakt? Er noe som skurrer mhp hvordan barnevernet jobber spør du meg. Endret onsdag kl 12:41 av obygda 2
Kone Skrevet onsdag kl 12:41 Skrevet onsdag kl 12:41 Mer Svenske tilstander i Sarpsborg. https://www.vg.no/nyheter/i/W0npAr/granatangrepet-i-oslo-politiet-etterforsker-skudd-i-sarpsborg-de-mener-er-gjort-paa-bestilling 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå