Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Har menn over 40 år som er evig singel null sjans i dagens datingsmarked?

Gjest da7e6...611

Anbefalte innlegg

Skrevet
Gjest dd142...dd4 skrev (4 minutter siden):

Dere er tafatte, aseksuelle, redde og uflidde. Det hjelper ikke å senke kravene for uattraktive damer velger heller å være enslige. Nei, dere har spilt dere ut av gamet rett og slett. Dumme som dere er. 

Anonymous poster hash: dd142...dd4

På tide å komme seg ut av kjelleren til Mamma selv kanskje? 🤣

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
On 8/28/2025 at 4:54 PM, Guest da7e6...611 said:

Hva må de gjøre for å lykkes når dager blir til år og man ser bare blindveier? Svekket selvbildet og selvtillit. 

Anonymous poster hash: da7e6...611

Hvis du forbedrer selvbildet og selvtilliten slik at du er glad i deg selv og føler deg trygg på hvem du er, så er man allerede ganske så attraktiv. Dette er ditt største problem. Folk som er usikre på seg selv eller har lav selvbilde er noe av det mest usexy som finnes, bare å være needy er verre. Hvis du fikser det og prøver å gjøre noen aktiviteter det er typisk en del damer, f.eks. dansekurs, så kommer det til å løse seg før du vet ordet av det.

Endret av shockorshot
Skrevet
Gjest da7e6...611 skrev (7 minutter siden):

Hvordan skal jeg klare å treffe damer da? Ønsker jo meg en kjæreste. 

Anonymous poster hash: da7e6...611

Et tips fra meg: finn ut hva du står for her i livet. Rettferdighet? Begynn å oppsøke miljøer der du finner din plass. Miljø? Oppsøk miljøer som er opptatte av slikt. Frivillighet? Bli del av noe der du gir av deg selv til noe større enn deg selv.

Men først og fremst, finn ut av hva du står for. Mennesker med substans er sexy.

• Liker 1
Gjest dd142...dd4
Skrevet
Boing_80 skrev (1 time siden):

Huff!

Men det er jo sant! 

Gjest dd142...dd4
Skrevet
Duriello skrev (1 time siden):

Har på følelsen at jeg vet hvem anonym dd4 er. 😄

Boing_80 skrev (32 minutter siden):

Jeg også :D

Jeg er ikke særlig aktiv her, så det tviler jeg på 😉

Skrevet
17 hours ago, Guest dd142...dd4 said:

Dere er tafatte, aseksuelle, redde og uflidde. Det hjelper ikke å senke kravene for uattraktive damer velger heller å være enslige. Nei, dere har spilt dere ut av gamet rett og slett. Dumme som dere er. 

Ja, mange menn oppfører seg som om det er en menneskerett å få seg dame.

Det som derimot er en menneskerett er å slippe å bli plaget, trakkasert og voldtatt av desperate, uattraktive menn.

Skrevet

«Har menn over 40 år som er evig singel null sjans i dagens datingsmarked?»

Jo, så absolutt. Min søster traff tilsynelatende mannen i sitt liv ifjor, hun 40 år og han 48. De møttes faktisk på Tinder!

Skrevet
Gjest dd142...dd4 skrev (17 timer siden):

Haha. Du er veldig emosjonell 😆

Skrevet (endret)
20 hours ago, Guest dd142...dd4 said:

Man har ikke spilt seg ut av gamet som godt voksen så lenge man tar ansvarsfulle valg, er åpen for å utvide søket til f.eks utlandet, og at man kan føre slekten videre. De godt voksne som dog lar seg forfalle og spiser skvip, og ikke kan føre slekten videre når tidspunket kommer, ja, de har nok spilt seg ut av gamet. De vil nok gjerne hevde de er lykkelige alene mens de trøstespiser. Juhuu.

Endret av Colin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...