Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jeg føler at elskeren min ikke setter pris på meg

Gjest f1885...ab3

Anbefalte innlegg

Gjest f1885...ab3
Skrevet

Når han vil treffe meg, da er han ekstremt giret på det ! Jeg stiller selvsagt opp, pga jeg liker han så godt. Men når jeg spør, da passer det aldri. Noen ganger avtaler vi om å treffes, men han kan ikke likevel. Jeg blir egentlig litt lei meg.... vil ikke miste han. Men burde avslutte (sikkert). Problemet da er, at vi jobber samme plass.

What to do??

Anonymous poster hash: f1885...ab3

Videoannonse
Annonse
Gjest f1885...ab3
Skrevet
Milhouse85 skrev (5 minutter siden):

Ignorer ham. Ikke gi ham oppmerksomhet. Hold tilbake. 
Også bør du bytte jobb.... 

Jeg skal gjøre det. Men ikke lett, liker han så godt. 

Ja, er nok lurt å bytte jobb. Jeg drømmer ofte om at jeg har skiftet jobb, og angrer alltid i drømmen. 

Skrevet

Hvorfor bytte jobb? Fordi det er kleint? Om problemet er at han ikke bryr seg nok så bør det jo være null problem å få fred etter dere har gjort det slutt.

Gjest f1885...ab3
Skrevet
Gavekort skrev (7 minutter siden):

Hvorfor bytte jobb? Fordi det er kleint? Om problemet er at han ikke bryr seg nok så bør det jo være null problem å få fred etter dere har gjort det slutt.

Ikke kleint. Bare vondt. Får traume følelser. (Har k ptsd).

Skrevet
Gjest f1885...ab3 skrev (2 minutter siden):

Ikke kleint. Bare vondt. Får traume følelser. (Har k ptsd).

Det går nok over. Du bør ikke la slike ting drive deg vekk fra en arbeidsplass, om du er fornøyd med den.

• Liker 1
Gjest 65622...5a5
Skrevet

Dette høres ut som at du kun er et ligg for han når han ønsker et ligg. Høres ut som du ønsker noe mer enn han. Som du sier, " du liker han så godt". Du blir utnyttet, og du lar deg utnytte. 

Anonymous poster hash: 65622...5a5

Gjest f1885...ab3
Skrevet
Gjest 65622...5a5 skrev (27 minutter siden):

Dette høres ut som at du kun er et ligg for han når han ønsker et ligg. Høres ut som du ønsker noe mer enn han. Som du sier, " du liker han så godt". Du blir utnyttet, og du lar deg utnytte. 

Ja, virker sånn. Han trenger meg til sex sier han. Han er gift, men konen bor langt unna. 

Jeg har gitt opp å finne kjærlighet så da blir det sånn. De jeg liker vil kun ha sex 

Gjest f1885...ab3
Skrevet
Martelè skrev (19 minutter siden):

'Elsker' som i utroskap mener du? 

Om så, så burde dette aldri ha skjedd i det hele tatt

Det er sant det 🙈 har møtt han over lang tid 🙈

Gjest 65622...5a5
Skrevet

Du kan eventuelt forsøke å være like avvisende mot han som du føler han er mot deg når du foreslår å møtes. Men hovedproblemet her er sannsynligvis at du ønsker noe mer enn det han kan tilby deg, og at du er klar hver gang han selv vil. Kanskje han er litt av den "gammeldagse" typen også, som tenker at det er mannen som skal ta initiativ, og at når du gjør det så ødelegges litt av "manndommen" hans. Teit, jeg vet, men det er noen menn som ikke takler en kvinne som er tydelig på hva hun vil. 

Skrevet
Gjest 65622...5a5 skrev (2 minutter siden):

Du kan eventuelt forsøke å være like avvisende mot han som du føler han er mot deg når du foreslår å møtes. Men hovedproblemet her er sannsynligvis at du ønsker noe mer enn det han kan tilby deg, og at du er klar hver gang han selv vil. Kanskje han er litt av den "gammeldagse" typen også, som tenker at det er mannen som skal ta initiativ, og at når du gjør det så ødelegges litt av "manndommen" hans. Teit, jeg vet, men det er noen menn som ikke takler en kvinne som er tydelig på hva hun vil. 

Tvilsomt. 

Her er det en mann som er gift. Kanskje har han barn også.
Hjemme, i trygge omgivelser hos kona - får vedkommende dekket alle behov; men kanskje ikke "det lille ekstra" - som sex kan være. Sex er etter mitt skjønn kanskje viktigst når man er yngre. Er det et aldersspenn her? Nærhet, emosjonell og personlig, varm og en mer dyp kontakt. Som kanskje TS søker. Er det veldig vanskelig å få hos noen som allerede er i et forhold.

TS skriver også at hun har kompleks ptsd. Dermed kan jeg bare anta; at behovet for nærhet gjerne er ekstra sterk hos TS.

Det at de i tillegg jobber sammen - kan være ekstremt stressende for hodet. Dersom man føler man bare gir, og ikke får det man egentlig ønsker. På grunn av helt åpenbare grunner.

Mye synsing her. Noe som ikke er bra.... 

Her er et snakk om en gift mann. Det er alt vi vet. 

• Innsiktsfullt 1
Gjest 65622...5a5
Skrevet
Milhouse85 skrev (24 minutter siden):

Hjemme, i trygge omgivelser hos kona - får vedkommende dekket alle behov; men kanskje ikke "det lille ekstra" - som sex kan være. Sex er etter mitt skjønn kanskje viktigst når man er yngre. Er det et aldersspenn her? Nærhet, emosjonell og personlig, varm og en mer dyp kontakt. Som kanskje TS søker. Er det veldig vanskelig å få hos noen som allerede er i et forhold.

Men det handler jo ikke om det. Det er snakk om at hver gang han spør om sex så sier hun ja, men hver gang hun spør ham om sex så er han avvisende. Det er fremdeles snakk om "bare sex" uansett hvem av dem som tar initiativet til den. Det blir veldig feil når det kun er den ene i "avtaleforholdet om sex" som  skal sette agendaen. 

At TS ønsker noe mer, er litt utenfor denne settingen. 

Skrevet

Utroskap er ikke noe man skal oppfordre, slik jeg føler noen her gjør, ved å IKKE nevne at det TS gjør er umoralsk.
Dere er en del av problemet. Hadde jeg visst hvem kona til denne mannen var, ville jeg lekket alt til henne

• Liker 2
  • Hjerte 1
Gjest f1885...ab3
Skrevet
Milhouse85 skrev (6 timer siden):

Tvilsomt. 

TS skriver også at hun har kompleks ptsd. Dermed kan jeg bare anta; at behovet for nærhet gjerne er ekstra sterk hos TS.

Det at de i tillegg jobber sammen - kan være ekstremt stressende for hodet. Dersom man føler man bare gir, og ikke får det man egentlig ønsker. På grunn av helt åpenbare grunner.

Mye synsing her. Noe som ikke er bra.... 

Her er et snakk om en gift mann. Det er alt vi vet. 

Nei. Han får ikke hos konen. De bor ikke i samme land en gang. 

Skrevet
Gjest f1885...ab3 skrev (På 10.8.2025 den 20.23):

Når han vil treffe meg, da er han ekstremt giret på det ! Jeg stiller selvsagt opp, pga jeg liker han så godt. Men når jeg spør, da passer det aldri. Noen ganger avtaler vi om å treffes, men han kan ikke likevel. Jeg blir egentlig litt lei meg.... vil ikke miste han. Men burde avslutte (sikkert). Problemet da er, at vi jobber samme plass.

What to do??

Inntil du ikke finner selvfølelsen din så vil du heller ikke finne svar.

Gjest 65622...5a5
Skrevet
Martelè skrev (14 minutter siden):

Utroskap er ikke noe man skal oppfordre, slik jeg føler noen her gjør, ved å IKKE nevne at det TS gjør er umoralsk.
Dere er en del av problemet. Hadde jeg visst hvem kona til denne mannen var, ville jeg lekket alt til henne

TS er ikke utro. Mannen hun har sex med er utro. Det er ikke opp til oss å være moralens voktere her, men å hjelpe TS med problemstillingen hennes. 

Skrevet
1 minute ago, Guest 65622...5a5 said:

TS er ikke utro. Mannen hun har sex med er utro. Det er ikke opp til oss å være moralens voktere her, men å hjelpe TS med problemstillingen hennes. 

Problemstillingen til Ts er at hun er på vidda. Hun tror hun har et forhold til en gift man som bruker henne som tømmestasjon. Og jo, begge parter har ansvar i utroskap. 

• Innsiktsfullt 1
Gjest f1885...ab3
Skrevet
Krig og fred skrev (15 minutter siden):

Problemstillingen til Ts er at hun er på vidda. Hun tror hun har et forhold til en gift man som bruker henne som tømmestasjon. Og jo, begge parter har ansvar i utroskap. 

Jeg er ikke i et forhold med han!  

Skrevet
1 minute ago, Guest f1885...ab3 said:

Jeg er ikke i et forhold med han!  

Så hvorfor mener du at han skal sette pris på deg? Du er jo bare et objekt for han. 

• Innsiktsfullt 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...