Gjest f1885...ab3 Skrevet i går, 18:23 Skrevet i går, 18:23 Når han vil treffe meg, da er han ekstremt giret på det ! Jeg stiller selvsagt opp, pga jeg liker han så godt. Men når jeg spør, da passer det aldri. Noen ganger avtaler vi om å treffes, men han kan ikke likevel. Jeg blir egentlig litt lei meg.... vil ikke miste han. Men burde avslutte (sikkert). Problemet da er, at vi jobber samme plass. What to do?? Anonymous poster hash: f1885...ab3
Milhouse85 Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden Ignorer ham. Ikke gi ham oppmerksomhet. Hold tilbake. Også bør du bytte jobb....
Gjest f1885...ab3 Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden Milhouse85 skrev (5 minutter siden): Ignorer ham. Ikke gi ham oppmerksomhet. Hold tilbake. Også bør du bytte jobb.... Jeg skal gjøre det. Men ikke lett, liker han så godt. Ja, er nok lurt å bytte jobb. Jeg drømmer ofte om at jeg har skiftet jobb, og angrer alltid i drømmen. Anonymous poster hash: f1885...ab3
Gavekort Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden Hvorfor bytte jobb? Fordi det er kleint? Om problemet er at han ikke bryr seg nok så bør det jo være null problem å få fred etter dere har gjort det slutt.
Gjest f1885...ab3 Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden Gavekort skrev (7 minutter siden): Hvorfor bytte jobb? Fordi det er kleint? Om problemet er at han ikke bryr seg nok så bør det jo være null problem å få fred etter dere har gjort det slutt. Ikke kleint. Bare vondt. Får traume følelser. (Har k ptsd). Anonymous poster hash: f1885...ab3
Gavekort Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden Gjest f1885...ab3 skrev (2 minutter siden): Ikke kleint. Bare vondt. Får traume følelser. (Har k ptsd). Anonymous poster hash: f1885...ab3 Det går nok over. Du bør ikke la slike ting drive deg vekk fra en arbeidsplass, om du er fornøyd med den. 1
Gjest 65622...5a5 Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden Dette høres ut som at du kun er et ligg for han når han ønsker et ligg. Høres ut som du ønsker noe mer enn han. Som du sier, " du liker han så godt". Du blir utnyttet, og du lar deg utnytte. Anonymous poster hash: 65622...5a5
Gjest f1885...ab3 Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Gjest 65622...5a5 skrev (27 minutter siden): Dette høres ut som at du kun er et ligg for han når han ønsker et ligg. Høres ut som du ønsker noe mer enn han. Som du sier, " du liker han så godt". Du blir utnyttet, og du lar deg utnytte. Anonymous poster hash: 65622...5a5 Ja, virker sånn. Han trenger meg til sex sier han. Han er gift, men konen bor langt unna. Jeg har gitt opp å finne kjærlighet så da blir det sånn. De jeg liker vil kun ha sex Anonymous poster hash: f1885...ab3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå