Spillredaksjonen Skrevet torsdag kl 21:46 Skrevet torsdag kl 21:46 Her er Battlefield 6 Les hele saken på Gamer.no»
herzeleid Skrevet torsdag kl 22:35 Skrevet torsdag kl 22:35 (endret) Krysser fingrene, selv om jeg blir litt skeptisk når settingen ser ut til å være en krig mot en fantasimotstander (leiesoldater) heller enn mellom stater. Endret torsdag kl 22:35 av herzeleid
Phido78 Skrevet torsdag kl 23:00 Skrevet torsdag kl 23:00 Det lille jeg har sett av (uferdig alpha/beta gameplay) så virker det allerede bedre enn 2042, uten at det nødvendigvis er noen målestokk på noe som helst.
TheKims Skrevet fredag kl 07:59 Skrevet fredag kl 07:59 Blir første gang hvor jeg ikke forhåndsbestiller et BF spill. Traileren til 2042 så også bra ut, men spillet var bare møkk. Håper selvfølgelig at BF6 blir bra så man har noe å spille i høst/vinter. 1 1
BFG-Hungbunny Skrevet fredag kl 08:20 Skrevet fredag kl 08:20 herzeleid skrev: Krysser fingrene, selv om jeg blir litt skeptisk når settingen ser ut til å være en krig mot en fantasimotstander (leiesoldater) heller enn mellom stater. Er nok det som har blitt normalen nå dessverre, er for å kunne nå ut til flest mulig potensielle spillere verden over og slippe styret med at noen land bannlyser spillet fordi "X" land er slemmingen, forekommer også i film, bare se på Top Gun Maverick som et eksempel, aldri nevnt hvilket land det er de sloss mot kun en "Rogue Nation" 1
Comma Chameleon Skrevet fredag kl 08:34 Skrevet fredag kl 08:34 Mest spent på multiplayer reveal den 31. juli. Selv om jeg har sett leaks, så er det greit å se hvor de ligger an. Blir et kjøp for meg uansett. Verdt pengene i tilfelle det er bra. Likte ikke 2042. Peak Battlefield er BF4 og BFV. Leaks for bf6 ser lovende ut, men jeg håper ikke de fortsetter i fella med «heroes» framfor anonyme soldater. BFV slet også med dette. Blir for dumt. Funker i COD, men ikke i battlefield der man skal være anonyme soldater.
Matteren Skrevet fredag kl 11:45 Skrevet fredag kl 11:45 Det kommer til å bli kjøp fra meg uansett hva, men jeg kommer ikke til å forhåndsbestille. Jeg tror det lønner seg å ha litt is i magen, slik at de kan fikse en del bugs i løpet av første uke. 2042 hadde en elendig launch, men jeg har hatt ganske mange artige timer med venner der senere etter at de fikk rydda opp i det kjipeste
Gunfreak Skrevet fredag kl 11:47 Skrevet fredag kl 11:47 3 hours ago, BFG-Hungbunny said: 13 hours ago, herzeleid said: Krysser fingrene, selv om jeg blir litt skeptisk når settingen ser ut til å være en krig mot en fantasimotstander (leiesoldater) heller enn mellom stater. Er nok det som har blitt normalen nå dessverre, er for å kunne nå ut til flest mulig potensielle spillere verden over og slippe styret med at noen land bannlyser spillet fordi "X" land er slemmingen, forekommer også i film, bare se på Top Gun Maverick som et eksempel, aldri nevnt hvilket land det er de sloss mot kun en "Rogue Nation" De never aldri hvem badguyen er i originale top gun heller, helt vanlig i fiksjon å bruke enten uspesifike land, eller rene fiktive land(mange rare Stans i filmer og serier) Det er enkelt og greit for å ungå problemer. I en episode påsto west wing at tryrika hadde steinet en dame, men tyrka hadde ikke dødstraff og i hvertfall ikke steining, og dette var før Erdoan dukket opp å gjorde utgang. Så når west wing skulle takle 9/11 ble et fiktivt arabisk land brukt.
BFG-Hungbunny Skrevet fredag kl 13:08 Skrevet fredag kl 13:08 Gunfreak skrev: 3 hours ago, BFG-Hungbunny said: 13 hours ago, herzeleid said: Krysser fingrene, selv om jeg blir litt skeptisk når settingen ser ut til å være en krig mot en fantasimotstander (leiesoldater) heller enn mellom stater. Er nok det som har blitt normalen nå dessverre, er for å kunne nå ut til flest mulig potensielle spillere verden over og slippe styret med at noen land bannlyser spillet fordi "X" land er slemmingen, forekommer også i film, bare se på Top Gun Maverick som et eksempel, aldri nevnt hvilket land det er de sloss mot kun en "Rogue Nation" De never aldri hvem badguyen er i originale top gun heller, helt vanlig i fiksjon å bruke enten uspesifike land, eller rene fiktive land(mange rare Stans i filmer og serier) Det er enkelt og greit for å ungå problemer. I en episode påsto west wing at tryrika hadde steinet en dame, men tyrka hadde ikke dødstraff og i hvertfall ikke steining, og dette var før Erdoan dukket opp å gjorde utgang. Så når west wing skulle takle 9/11 ble et fiktivt arabisk land brukt. Det hadde jeg faktisk helt glemt, men det er nok helt riktig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå