knopflerbruce Skrevet 11. juli Forfatter Skrevet 11. juli The Avatar skrev (11 timer siden): Reint vatn skal i teorien ikkje lede straum, det viktigaste er å passe på at du ikkje setter på straum før PCen har tørka heilt. Så det vil nok være lurt å vente til litt utpå formiddagen før du slår på PCen. Eit problemstilling som ikkje er tatt opp her er overoppheiting. Om PCen står i sola så kan du koke komponentane sidan vifter og kjøleribber ikkje klarer å transportere bort varmen fort nok. Særleg om om skjerm og kabinett er svart så blir det fort veldig varmt. Med pollen i lufta så kan du også oppleve at kjølevifta blir hemma av klissete pulver og etterkvart få såpass med motstand at motoren blir øydelagt. Eg tenker nok at din gamle PC toler heilt greit å være utandørs under tak i mildt sommarklima, men du må rekne med at holdbarheita blir vesentleg redusert. Skrivebordet jeg tenkte å bruke er ikke laget sånn at kabinettet må stå i sola. Godt poeng, og den hadde jeg forutsett også Hadde noe vannkjøling stående i et vindu med radiatoren i sola en gang, og det merkes.
RRhoads Skrevet 12. juli Skrevet 12. juli Hvis du har PCen på hele tiden, så vil det ikke bli noe kondens, da temp vil være over duggpunktet. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå