Windoge Skrevet 9. juli Skrevet 9. juli (endret) I det siste har jeg opplevd en skarp smerte på venstre side av magen når jeg trener mage på treningssenteret. Det går fint om jeg tar magemaskinen med beina inntill kroppen, men om jeg har beina fra kroppen og gjør den samme øvelsen, så kan jeg oppleve en skarp smerte som minner om muskelkrampe. Om jeg da blir stående oppreist i cirka 10 sekunder vil smerten gi seg, og alt er tilbake som normalt. Legen mente det kunne være brokk, men jeg har ingen kul. Jeg har heller ingen av de andre symptomene som feber, kvalme osv. Men jeg kan oppleve tegn til samme smerte når jeg klemmer ut hard avføring. Er satt opp i kø til CT, men dette blir å ta sin tid. Ønsker derfor å høre om andre her har lignende erfaringer med det jeg beskriver. Endret 9. juli av Windoge
Kakkelfant Skrevet 9. juli Skrevet 9. juli (endret) Hadde samme smerte for en stund tilbake, viste seg å være strekk/rift/overarbeidet muskel. Det ga seg etter en stund med hvile, type 4 eller 5 dager. Kan jo være brokk, og da vil det ofte ikke gå over ved hvile. Endret 9. juli av Kakkelfant
Windoge Skrevet 9. juli Forfatter Skrevet 9. juli 31 minutes ago, Kakkelfant said: Hadde samme smerte for en stund tilbake, viste seg å være strekk/rift/overarbeidet muskel. Det ga seg etter en stund med hvile, type 4 eller 5 dager. Kan jo være brokk, og da vil det ofte ikke gå over ved hvile. Takker. Får ta det litt med ro, og håpe på at det bedrer seg. Begynner i ny jobb til høsten, og vil helst slippe slike "anfall" der.
Kakkelfant Skrevet 9. juli Skrevet 9. juli 2 hours ago, Windoge said: Takker. Får ta det litt med ro, og håpe på at det bedrer seg. Begynner i ny jobb til høsten, og vil helst slippe slike "anfall" der. Hvis ikke det gir seg rimlig raskt med hvile må du ikke nøle med å forfølge dette nøye hos fastlegen, brokk kan være ganske ille i enkelte tilfeller
Windoge Skrevet 9. juli Forfatter Skrevet 9. juli 1 minute ago, Kakkelfant said: Hvis ikke det gir seg rimlig raskt med hvile må du ikke nøle med å forfølge dette nøye hos fastlegen, brokk kan være ganske ille i enkelte tilfeller Det blir fulgt opp, men det tar så helvettes lang tid å få CT time. Her snakker vi slutten av august.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå