Spillredaksjonen Skrevet 8. juli Skrevet 8. juli Fans tror de har avslørt Super Smash Bros. og andre kommende N64-spill for Switch Online Les hele saken på Gamer.no»
Fumla Skrevet 8. juli Skrevet 8. juli Jeg er gammel nok til å ha opplevd Nintendo 64-æraen! 🎮 Og jeg er fremdeles nerd og gamer ved anledning, selv om jeg er en kvinne på 50+. Ingen fordommer her i gården...! Jeg kan ikke annet enn å si at jeg håper dette stemmer! 2 1
Gringorilla Skrevet 8. juli Skrevet 8. juli N64 har jo så sykt mange perler som IKKE er "den samme gamle trøyta". Håper vi får se noen av dem. Blast Corps Air Boarder 64 Carmageddon Cruis'n USA Cybertiger Fighter's Destiny Forsaken 64 San Francisco Rush Rush 2 Snowboard Kids Shadowgate 64 South Park-spillene Tetrisphere Wetrix Operation Winback For å nevne noen. 1 1
Fantomtegningen Skrevet 8. juli Skrevet 8. juli Når jeg får fingen ut til å kjøpe SteamOS håndholdt, så er dette det første spillet jeg skal spille: Husker jeg kom et stykke inn i det spillet, men fullførte det aldri. 1
Donkey Kong Skrevet 8. juli Skrevet 8. juli (endret) Gringorilla skrev (1 time siden): N64 har jo så sykt mange perler som IKKE er "den samme gamle trøyta". Håper vi får se noen av dem. Blast Corps Blast Corps er tilgjengelig nå. Men for øvrig enig i at Nintendo 64 hadde mange spill som mangler i utvalget. Er en del spill som kunne blitt fornøyelige med høyere oppløsning, mindre "tåke" og stabil framerate. Kan legge til Turok Rage Wars (et multiplayer-spill med mulighet for å spille mot bots, samt være et "monster" selv. Mission Impossible og Buck Bumble (forferdelig tåke i begge spillene. Bumble hadde for øvrig en banger som intro-sang) Perfect Dark (mulighet for å spille mot bots i multiplayer. Dårlig framerate i N64-versjonen) Conkers bad fur day (klassiker som jeg dessverre aldri fikk spilt) Endret 8. juli av Donkey Kong 1
zawyer9k Skrevet 8. juli Skrevet 8. juli Det må da snart kunne være mulig å få gitt ut alle de gamle Pokemon RPG spillene på switch online… etter at de fjernet 3DS store så er det jo ikke mulig å få kjøpt det lovlig uten å ha den aktuelle konsollen..
svenka Skrevet 8. juli Skrevet 8. juli Fantomtegningen skrev (5 timer siden): Når jeg får fingen ut til å kjøpe SteamOS håndholdt, så er dette det første spillet jeg skal spille: Husker jeg kom et stykke inn i det spillet, men fullførte det aldri. Kansje ikke så rart du ikke kom lengre ut i spillet. Det blir brutalt vanskelig mot slutten 😂 Om noen av de aliens du skal redde dør, må du starte hele mission’et på nytt 😳 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå