MikkelRæv Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden Hei har en 8 mnd gammel tv TCL tv. kjøpte nytt skjermkort for en uke siden. noen som vet hvorfor dette skjer? Er det innstillinger på skjermkort eller tv jeg må se på? Eller er det hdmi som er dårlig?
sedsberg Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden Ligner på problem jeg hadde med dårlig HDMI-kabel. 1
Trulss Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden Jeg mistenker HDMI eller at kabelen ikke er satt ordenlig på plass. Alternativt mottakeren som er påkoblet TV.
Svein M Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Det er vel HDMI 2.1 kabel en bør ha. En annen ting å tenke på er om skjerm klarer høyere enn 60 Hz.
Thor. Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Jeg ser du prøver å drive skjermen i 4K 144Hz. Da må HDMI kabelen din være av god kvalitet. Se etter en HDMI 2.1 kabel med sertifiseringsmerket: Ultra HighSpeed HDMI Cable Kabler uten dette merket, men som sier at de klarer 4K 120 eller 8K60 greier ikke nødvendigvis det, det er produsenten som påstår at kabelen greier det. Brukeranmledelser melder om at denne kabelen virker i 4K 120Hz. Så hvis du har en Clasohlson i nærheten så er den verdt et forsøk. Ta vare på kvittering i tilfelle den ikke holder. https://www.clasohlson.com/no/p/39-1364-3
Paxville Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden (endret) Kan varmt anbefale Supra HDMI 2.1 kabler på komplett. https://www.komplett.no/search?q=supra+v2.1+hdmi&list_view=list Endret 7 timer siden av Paxville
Dr.Johnsen Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden (endret) Uheldigvis har dette ingen ting med hva hdmi kabel som er i bruk . Feilen er i spillmester som er slått på TLC Tven. Hvordan komme rundt det har jeg ikke tatt meg tid til men Tven tror Steam/discord er et spill og annet som kan gi ut FPS lesing. Edit: Hvis du skrur av programmet som bruker hardware acceleration så vil den slutte noe Endret 7 timer siden av Dr.Johnsen
MikkelRæv Skrevet 49 minutter siden Forfatter Skrevet 49 minutter siden Ok. Takker for svar. Skal prøve det ut så ser jeg hva som virker 🙂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå