afixy Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Hei Lenge vurdert robotstøvsuger for å avlaste husarbeidet litt, tenker jeg dette kunne vært svært praktisk. Roborock Q5 PRO er nå på tilbud, noen som har erfaring ang merket eller denne modellen? Etter hva jeg kan finne av info er dette er svært godt valg. Modellen er også på tilbud til 2190 ;- Er dette noe jeg bør slå til på, eller bør jeg heller gå opp et par hakk? har ca. 40 kvm med parkett meste parten, og dette liker ikke vann alt for godt så suge evne er viktigst og ikke "vaske-funksjon" Eller bør jeg se på ande modeller? Tilbud på PRO+ til2990 PRO+m/docking-stasjon med selv-tømming ikke dumt det heller. hmmmmmmmmmmm vanskelig valg!
kisenmedtisen Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Jeg har q5 og hund. Jeg er kjempefornøyd og verdt pengene.
strike_ Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Robotstøvsuger er det beste kjøpet jeg har gjort til mitt hus. Er så digg å slippe å støvsuge selv. Jeg har hatt 2 Roborock, den første som kom som da het xiaomi, men var egentlig Roborock. Og nå har jeg en Q5 Max tror jeg den heter. Vært veldig fornøyd med begge 2. Den første holdt vel 5-6 år, og den jeg har nå er vel på 3. året tror jeg. Jeg kjører min 2 ganger i uka. Bor i et lite rekkehus på en flate så det er null problem for den å komme seg rundt i hele huset, bare sette opp alle dører først om jeg vil den skal gå på alle rom. På en 40m2 leilighet trenger du ikke noen dyrere modeller og du trenger heller ikke docking med tømming. Du kommer max til å tømme den 1 gang i mnd, nærmere hver 2. mnd. Med mindre du har masse dyr som røyter mye. Jeg har ikke sett på Q5 pro, men om den har vaskbart filter er det en fordel. Hvis du kjøper en modell uten vaskbart filter så kjøp extra filter. Og rengjør sensorene en gang i mnd eller noe så den ikke blir "blind" og ikke finner veien.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå