Gå til innhold

Anmeldelse: Death Stranding 2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
CrazyChristian skrev:
Må komme meg gjennom det første spillet.
Samme her, men det kommer aldri til å skje for min del da grafikken og styringen var grusom. Hater når det virker som en bare flyter over ting.
  • Liker 1
Skrevet
Ååååå som jeg gleder meg. Må prøve å komme meg igjennom CO:Exp 33 først, men dette frister hardt. Leser selvfølgrig ikke anmeldelser siden dere alltid sniker inn noe spoilers og jeg er "livredd" spoilers xD
  • Liker 1
Skrevet
Eddie_Peddie skrev:
CrazyChristian skrev:
Må komme meg gjennom det første spillet.
Samme her, men det kommer aldri til å skje for min del da grafikken og styringen var grusom. Hater når det virker som en bare flyter over ting.
Directors cut har forbedret grafikk. Jeg synes det var veldig pent selv. Styringen er da lik. Ville tro det var nokså likt i 2ern. Har ikke leste artikkelen av frykt for spoilere så er bare å arrestere meg.
  • Liker 1
Skrevet
Chaos_Niddhogg skrev:
Ååååå som jeg gleder meg. Må prøve å komme meg igjennom CO:Exp 33 først, men dette frister hardt. Leser selvfølgrig ikke anmeldelser siden dere alltid sniker inn noe spoilers og jeg er "livredd" spoilers xD
Jobber meg igjennom Exp 33 her også. Var mye å finne på etter storyen! Bra spell og kan være enig i 8-9/10 som ble anmeldt her på gamer.
  • Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
4 minutes ago, Peteguy said:
19 minutes ago, Chaos_Niddhogg said:

Jobber meg igjennom Exp 33 her også. Var mye å finne på etter storyen! Bra spell og kan være enig i 8-9/10 som ble anmeldt her på gamer.

Knallspill. Har noen feil her og der som ikke kan oversees, men generelt helt fantastisk. Elsker surrealisme og den klarte det, men det gjorde Kojima med originale DS og oppfølgeren her frister, som sagt, hardt.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet (endret)

Jeg er trolig sær men jeg digget å levere pakker perfekt uten skader,   bygge veier, zipp lines for å forenkle levering å perfeksjonere dem, likte også godt de forskjellige frakt metodene. Men jeg mislikte Olje søl "action" bitene å falt helt av heeeelt på slutten når man skal helt tilbake der man startet men alt mann har bygget er ødelagt når man returnerer å man møter konstant de største "Olje Bossene", i siste save der er jeg tom for ammo å Olje dyrene slutter ikke ikke å komme i en evig seig kamp (spesielt disse "kampene" føles mer konsoll isj en resten av spillet også).. 

Selve handlingen vår også interessant nok.. men for meg var det hovedsakelig disse olje sekvensene som gjorde spillet slitsomt, tipper mange ikke er helt enig der hehe

Edit: Så synes jeg det du laget ble for fort Ødelagt/redusert av "sur nedbør" igjen, kunne veldig gjerne vært litt mer holdbart men at det Tærer er selvsagt en del av handlingen.. men altså synes deg gikk for fort. 

Endret av simalarion

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...