Ingar Skrevet 17. januar 2004 Skrevet 17. januar 2004 Har sett litt på det nye fifa 2004 er dette bra? (til pc) evn. noen andre dere synes er bedere? Mvh Ingar.
Elyas Machera Skrevet 17. januar 2004 Skrevet 17. januar 2004 Har bare spilt de gamle, de er jo okei. Men hvis du har PS2 bør du kjøpe PES3 til den, men jeg synes ikke at PES3 er noe tess på PC.
PoleCat Skrevet 17. januar 2004 Skrevet 17. januar 2004 Her er en nokså lang tråd rundt spillet; http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=161868&hl= Selv digger jeg hele fifa-serien!
Merlin Skrevet 17. januar 2004 Skrevet 17. januar 2004 Liker dette spillet best på PS2 men det eneste negative er at jeg merker endel grafikkfeil (spillere som får hvite kantete shortser når de har svarte!). Alt i alt er det et meget bra spill. På pc har jeg bare testet demoen og her var ikke de samme grafikkproblemene. Hvis du anskaffer deg dette spilet vil jeg råde deg til å skaffe en joystick.
Windoge Skrevet 17. januar 2004 Skrevet 17. januar 2004 Spiller det vær dag på pcen med vanskelighetsgraden World Class. Klarer ikke å gå lei av deg, og morsomt online
ttt Skrevet 17. januar 2004 Skrevet 17. januar 2004 tja.... eg likte det ikkje noko særleg.. veit ikkje heilt kva det var. fekk liksom aldri den rette stemmninga.. har alle fifa spilla frå 98. men er du fan så er vel fifa 04 obligatorisk. du får prøve demoen før du bestemmer deg om du vil kjøpe det. http://www.gamer.no/art.php?artikkelid=3338 einaste alternativet er vel Pro Evolution Soccer 3.. demo finner du HER
NoLimit_^ Skrevet 17. januar 2004 Skrevet 17. januar 2004 Vet ikke hvorfor, men det er sykt vanskelig å score inne i feltet i xbox-versjonen. Nu kommer mange til å si: "det er det vel ikke", men de lyger...
PoleCat Skrevet 17. januar 2004 Skrevet 17. januar 2004 tja.... eg likte det ikkje noko særleg.. veit ikkje heilt kva det var. fekk liksom aldri den rette stemmninga.. Vil si at den Off-The-Ball funksjonen ikke nådde helt opp hos meg iallefall. Det var en stort minus ved denne utgaven, synes iallefall jeg. Likte bedre løpssystemet i 03'utgaven.
Idioteque Skrevet 18. januar 2004 Skrevet 18. januar 2004 Tøft i 2 uker, så gikk jeg lei og har ikke spilt det siden før jul
bleidd Skrevet 5. februar 2004 Skrevet 5. februar 2004 Ja, det er et veldig bra spill. Men det er også Pro Evolution Soccer 3, også til PC.
Windoge Skrevet 5. februar 2004 Skrevet 5. februar 2004 Fifa 2004 synes jeg er det beste fotballspillet til PC så langt værtfall. Slapp reporter egentlig, får høre mye av det samme hele tida.
NuckChorris Skrevet 5. februar 2004 Skrevet 5. februar 2004 Digger FIFA serien, men liker ikke å spille det på PC`en..foretrekker det på konsoll..
Deidei Skrevet 7. februar 2004 Skrevet 7. februar 2004 Har hatt FIFA siden jul, spillte et par ganger før jeg ble lei av det. Sats heller på NHL 2004.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå