Gå til innhold

Her er alt som ble avduket under Xbox Games Showcase

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
bubba477 skrev (19 timer siden):

Her var det ikke så veldig mye egentlig. Ingen store ting, ingen HALO, ingenting nytt fra Bethesda eller Blizzard. Veldig meh.

Blizzard har som regel egne show. De har heller dårlig med konsoll spill så ikke så rart at det ikke var noe fra dem.

De kunne alltids gjenopplivet Starcraft: Ghost I guess. Eller hva med en 3rd person shooter ala Helldivers? Slakte litt zergs! 

Halo, Forza Horizon 6 og Gears ble bekreftet til neste år.

Hvis jeg skal putte på tin foil hatten min, kan det være at disse spillene ikke ble vist fordi de er next-gen?

Jeg syns det er merkelig å kaste bort slike store titler rett før (nye generasjoner er forventet senest 2027) en release av en ny generasjon. Titler som hadde vært perfekte lanserings titler.

Er det lov og håpe at 25 år jubileum til Xbox bringer med en ny generasjon?

Finnes vel knapt en bedre anledning for en release enn November 2026 på 25 årsdagen. 

Skrevet
Cappo skrev (2 timer siden):

Blizzard har som regel egne show. De har heller dårlig med konsoll spill så ikke så rart at det ikke var noe fra dem.

De kunne alltids gjenopplivet Starcraft: Ghost I guess. Eller hva med en 3rd person shooter ala Helldivers? Slakte litt zergs! 

Hvis jeg skal putte på tin foil hatten min, kan det være at disse spillene ikke ble vist fordi de er next-gen?

Jeg syns det er merkelig å kaste bort slike store titler rett før (nye generasjoner er forventet senest 2027) en release av en ny generasjon. Titler som hadde vært perfekte lanserings titler.

Finnes vel knapt en bedre anledning for en release enn November 2026 på 25 årsdagen. 

Er kundemassen og produsentene virkelig klar til å hoppe til neste generasjon allerede i 2026 eller 2027, tror du? 

PS5en jeg har virker i mine øyne fortsatt ny. 

Skrevet
afterall skrev:
Cappo skrev (2 timer siden):

Er kundemassen og produsentene virkelig klar til å hoppe til neste generasjon allerede i 2026 eller 2027, tror du? 

Jeg er definitivt det. Selv med PS5 Pro så synes jeg at dagens konsoller dilter særdeles langt bak når spill fortsatt må kjøre i 1080p for å klare og oppnå 60fps.
Skrevet
afterall skrev (5 timer siden):

7 år har vært vanlig for en generasjon og 2027 er 7 år. Så derfor mener de fleste at en ny generasjon kommer senest 2027.

Det føles kanskje ikke sånn ut med Playstation pga hvor vanskelig den var å få tak i i lang tid. Og på grunn av PS5 Pro.

Er Sony klar for 2026 i stedet for 2027? Kanskje ikke.

Er Microsoft klar? Godt mulig, siden de valgte å droppe en mid-gen update denne generasjonen. Kanskje nettopp for å korte inn generasjonen med 1 år? 

Dette er selvsagt bare synsing, men fakta er at en lansering på 25 års jubileumet hadde vært en ganske big deal. Spesielt markedsføringmessig. 

Skrevet
bubba477 skrev (På 9.6.2025 den 8.26):

Her var det ikke så veldig mye egentlig. Ingen store ting, ingen HALO, ingenting nytt fra Bethesda eller Blizzard. Veldig meh.

Så forskjellig kan man være altså. Her var det mye interessant for meg, og jeg har ikke Xbox engang. Klarer man virkelig ikke glede seg over NYE ting? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...