ilpostino Skrevet fredag kl 07:45 Skrevet fredag kl 07:45 I mappen til OneDrive er det noen mapper som er automatisk opprettet av Blackmagic, Adobe og what not som jeg ha skjult da jeg ikke bruker de aktivt selv. Disse blir synkronisert til OneDrive og synlige i nettleseren når jeg er logget på nettsiden. Er det noen måter å skjule de fra visningen til OneDrive i nettleseren?
NoBo Skrevet fredag kl 08:18 Skrevet fredag kl 08:18 Mulig man kan gjøre noe SPS Online magic og sette noe filter/endre visning der, siden Onedrive bruker SharePoint i bunnen men jeg er usikker, Onedrive viewet i nettleser er litt kvasi ift. Sharepoint view av samme filområde. Antar du har sett på å ekskludere mappene fra å i det hele tatt bli synkronisert i Onedrive?
toralfb Skrevet fredag kl 14:27 Skrevet fredag kl 14:27 ilpostino skrev (6 timer siden): I mappen til OneDrive er det noen mapper som er automatisk opprettet av Blackmagic, Adobe og what not som jeg ha skjult da jeg ikke bruker de aktivt selv. Disse blir synkronisert til OneDrive og synlige i nettleseren når jeg er logget på nettsiden. Er det noen måter å skjule de fra visningen til OneDrive i nettleseren? Er dette mapper som automatisk oppdateres og benyttes automatisk av Adobe? Eller kan de bare fjernes? Har ikke tenkt over Adobe lager mapper i OneDrive mappen? I Windows, kan mapper skjules, høgre klikke og skjul mappe. Da vises ikke mappen på pcen, men den vil fortsatt vise på nett. Slås synk av for mappen vil den også forsvinne på nett. For å slå av synk, gå til OneDrive programmet, konto, velg mapper. Da kan du velge hvilke mapper som skal synkroniseres. Mapper som velges bort blir ikke synkronisert fra pc til skyen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå