Gå til innhold

Anmeldelse: Fantasy Life i: The Girl Who Steals Time

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er som alltid lov å huske på at meninger (inkludert anmeldelser) er subjektive. Folk har forskjellige meninger om ting. Det er lov. 
Gamer.no setter ikke karakter basert på hva som til enhver tid er gjennomsnittet på Metacritic, Opencritic, Steam eller noen annen måler. Poenget med anmeldelsene er heller ikke å overtale leserne om at vår mening er korrekt og at alle andre tar feil. Anmelder deler kun sin mening om spillet han eller hun har spilt. Sånn har det alltid vært og sånn vil det alltid fortsette å være. 

For anklager om at vi ikke gir gode karakterer til mindre spill, kan jeg bare vise til vår samleside for anmeldelser. Der finner du både gode karakterer for småspill, dårlige karakterer for storspill og alt innimellom. :) 

• Innsiktsfullt 2
Skrevet

Bra anmeldelse :) Har spilt spillet selv og føler det meste du skriver om stemmer. Flerspiller delen burde ha vært en del av anmeldelsen, siden det gir spillet mye!

Er nok ikke enig i karakter, men alle dømmer jo med annerledes kriterier. Jeg dømmer spillet utifra sjangeren, og innen sjangeren ville jeg gitt det en 8/10. Ja spillet er ikke spesielt nyskapende, men det gjør det den satt ut for å gjøre veldig bra! Veldig polished og tight opplevelse for de som ser etter slike spill :)

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
LampeLars94 skrev (7 timer siden):

Så fort det ikke er AAA, da drar Gamer fram de lavere karakterene 🙃

Breath of the Wild?? 😂

Skrevet
svenka skrev:

Breath of the Wild?? 😂

Ja, den skal de ha! En sjeldent ærlig anmeldelse. For et drittspill det var også.
  • Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
akelbo skrev:

Det er som alltid lov å huske på at meninger (inkludert anmeldelser) er subjektive. Folk har forskjellige meninger om ting. Det er lov. 
Gamer.no setter ikke karakter basert på hva som til enhver tid er gjennomsnittet på Metacritic, Opencritic, Steam eller noen annen måler. Poenget med anmeldelsene er heller ikke å overtale leserne om at vår mening er korrekt og at alle andre tar feil. Anmelder deler kun sin mening om spillet han eller hun har spilt. Sånn har det alltid vært og sånn vil det alltid fortsette å være. 

For anklager om at vi ikke gir gode karakterer til mindre spill, kan jeg bare vise til vår samleside for anmeldelser. Der finner du både gode karakterer for småspill, dårlige karakterer for storspill og alt innimellom. :) 

For én gangs skyld er vi 100% enige om noe. FAktisk synes jeg det er litt moro, om jeg har tid, å lese de dårligste anmeldelsene av spill jeg digger. Lurer på om vi har spilt samme spill i det hele tatt xD Gå på metacritic og se på Nier Automata for eksempel xD For et nek.
Skrevet
LampeLars94 skrev:
svenka skrev:

Breath of the Wild?? 😂

Ja, den skal de ha! En sjeldent ærlig anmeldelse. For et drittspill det var også.
Smaken er som rassen vøtt. Digger BOTW selv! =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...