Gå til innhold

LG 45"" UltraGear 45GX950A-B i Norge?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Horge skrev (2 timer siden):

Det er fremdeles ingen som har sett eller hørt noe mer om storebror 990?

Hva er forskjellen egentlig? Jeg har ikke undersøkt veldig, men inntrykket var at eneste forskjellen var at du kunne bøye den som du vil selv?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er bare kurven som argumentet for min del. Akkurat det å ha en knapp for å bøye den mistenker jeg at bare er gøy den første gangen, men 800 frykter jeg at blir voldsomt for meg som stort sett bruker skjermen til jobb og ikke spill. Litt kurve er å foretrekke når skjermen blir så stor, men 900 antar jeg at holder lenge for mitt bruk.

Skrevet
Horge skrev (19 timer siden):

men 800 frykter jeg at blir voldsomt for meg som stort sett bruker skjermen til jobb og ikke spill.

Jeg har slått meg til ro med at folk sier man blir vant til det. Jeg bruker også skjermen til 90% jobb pt. "Time will tell", muligens, men sies rundt om at 800 høres verre ut enn det oppleves på denne skjermen. Jeg er hvertfall ikke villig til å betale tusenlapper mer for å kunne bøye den tilbake :p 

Nå har jeg bestilt CalDigit TS5 Plus hub som skal være klar for 5k2k, 10GbE +++. Venter bare på at skjermen i seg selv skal bli rimeligere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...