Cascada81 Skrevet 24. mai Skrevet 24. mai Noen som vet om disse fungerer sammen? For å være helt presis, er snakk om Coop medlemskort for rabatt på 1 % på dagligvarer, evt rabatten på drivstoff på Circle K, når dette brukes i kombinasjon med et "fremmed" kredittkort, for eksempel et annet kredittkort med cashback for henholdsvis dagligvarer eller drivstoff. Har gjort søk, og finner ikke fram til betingelsene uten å starte prosessen med å bestille medlemskort, og andre nettsøk gir gjerne treff på sider fra 2012-2016, evt så blander de medlemskort og kredittkort med Coops eget kredittkort.
nVIDIAsucks Skrevet 24. mai Skrevet 24. mai Det fungerer fint med Morrow sitt kredittkort iallfall. Fungerte fint med Ikano før de tok bort bonusopptjening også. 1
Cascada81 Skrevet 24. mai Forfatter Skrevet 24. mai nVIDIAsucks skrev (3 minutter siden): Det fungerer fint med Morrow sitt kredittkort iallfall. Fungerte fint med Ikano før de tok bort bonusopptjening også. Har du forsøkt med drivstoff også? Her er hva Googles nye AI kommer opp med: https://dinside.dagbladet.no/okonomi/nei-dette-gar-ikke/61315171
BadCat Skrevet 24. mai Skrevet 24. mai Det funker. Handler jeg for 121 kr for jeg 4,82 tilbake. 2% + 2%. Det er nesten ikke verdt bryet, men det er en annen diskusjon. Så blir man sporet også. 1
leticia Skrevet 24. mai Skrevet 24. mai Cascada81 skrev (2 timer siden): Noen som vet om disse fungerer sammen? For å være helt presis, er snakk om Coop medlemskort for rabatt på 1 % på dagligvarer, evt rabatten på drivstoff på Circle K, når dette brukes i kombinasjon med et "fremmed" kredittkort, for eksempel et annet kredittkort med cashback for henholdsvis dagligvarer eller drivstoff. Har gjort søk, og finner ikke fram til betingelsene uten å starte prosessen med å bestille medlemskort, og andre nettsøk gir gjerne treff på sider fra 2012-2016, evt så blander de medlemskort og kredittkort med Coops eget kredittkort. Coop medlemskort funker hos meg, slik at jeg får bonusen på kredittkortene i tillegg. Har strawberry, dnb gold, remember. 1
Cascada81 Skrevet 24. mai Forfatter Skrevet 24. mai BadCat skrev (1 time siden): Det funker. Handler jeg for 121 kr for jeg 4,82 tilbake. 2% + 2%. Det er nesten ikke verdt bryet, men det er en annen diskusjon. Så blir man sporet også. Handler man for en hundretusing eller to i året, teller hver prosent!! Jeg lar aldri cashbackavtaler styre hvor jeg handler eller hva jeg kjøper, men kan jeg få gratis penger for det jeg likevel kjøper inn, ja da teller hver promille og hver prosent. Takk for tilbakemeldinger! 3
nVIDIAsucks Skrevet 24. mai Skrevet 24. mai Cascada81 skrev (7 timer siden): Har du forsøkt med drivstoff også? Her er hva Googles nye AI kommer opp med: https://dinside.dagbladet.no/okonomi/nei-dette-gar-ikke/61315171 Fyller ikke drivstoff, så vet ikke.
leticia Skrevet 25. mai Skrevet 25. mai Cascada81 skrev (19 timer siden): Har du forsøkt med drivstoff også? Her er hva Googles nye AI kommer opp med: https://dinside.dagbladet.no/okonomi/nei-dette-gar-ikke/61315171 Dette er en veldig gammel artikkel (fra 2012, oppdatert i 2016). Jeg fikk denne meldingen tidligere, men nå så funker det med alle mine kredittkort, altså at jeg både får coop medlemsrabatt pluss rabatten / bonusen som ligger i kortene. 2
Dubious Skrevet 25. mai Skrevet 25. mai Det fungerer med noen, men ikke alle. Coop og Trumf fungerer ikke når du bruker stasjonenes kredittkort, det har jeg prøvd. Kunne fått så mye bonus om jeg kunne brukt mitt bonuskort når jeg fylte på firmabilen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå