Gå til innhold

Coop medlemskort og kredittkort

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om disse fungerer sammen? For å være helt presis, er snakk om Coop medlemskort for rabatt på 1 % på dagligvarer, evt rabatten på drivstoff på Circle K, når dette brukes i kombinasjon med et "fremmed" kredittkort, for eksempel et annet kredittkort med cashback for henholdsvis dagligvarer eller drivstoff. Har gjort søk, og finner ikke fram til betingelsene uten å starte prosessen med å bestille medlemskort, og andre nettsøk gir gjerne treff på sider fra 2012-2016, evt så blander de medlemskort og kredittkort med Coops eget kredittkort.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det funker. Handler jeg for 121 kr for jeg 4,82 tilbake. 2% + 2%.

Det er nesten ikke verdt bryet, men det er en annen diskusjon. Så blir man sporet også.

• Liker 1
Skrevet
Cascada81 skrev (2 timer siden):

Noen som vet om disse fungerer sammen? For å være helt presis, er snakk om Coop medlemskort for rabatt på 1 % på dagligvarer, evt rabatten på drivstoff på Circle K, når dette brukes i kombinasjon med et "fremmed" kredittkort, for eksempel et annet kredittkort med cashback for henholdsvis dagligvarer eller drivstoff. Har gjort søk, og finner ikke fram til betingelsene uten å starte prosessen med å bestille medlemskort, og andre nettsøk gir gjerne treff på sider fra 2012-2016, evt så blander de medlemskort og kredittkort med Coops eget kredittkort.

Coop medlemskort funker hos meg, slik at jeg får bonusen på kredittkortene i tillegg. 

Har strawberry, dnb gold, remember.

• Liker 1
Skrevet
BadCat skrev (1 time siden):

Det funker. Handler jeg for 121 kr for jeg 4,82 tilbake. 2% + 2%.

Det er nesten ikke verdt bryet, men det er en annen diskusjon. Så blir man sporet også.

Handler man for en hundretusing eller to i året, teller hver prosent!! Jeg lar aldri cashbackavtaler styre hvor jeg handler eller hva jeg kjøper, men kan jeg få gratis penger for det jeg likevel kjøper inn, ja da teller hver promille og hver prosent.

Takk for tilbakemeldinger!

• Liker 3
Skrevet

Det fungerer med noen, men ikke alle.

Coop og Trumf fungerer ikke når du bruker stasjonenes kredittkort, det har jeg prøvd.
Kunne fått så mye bonus om jeg kunne brukt mitt bonuskort når jeg fylte på firmabilen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...