Gå til innhold

Amazon kansellerer The Wheel of Time

Anbefalte innlegg

Skrevet
Kakkelfant skrev (29 minutter siden):

Hva med "the adventures of Elminster" ?

Vanskelig å komme utenom han når du skal fortelle historien om Drizzt :)  Jeg føler allikevel Drizzt har MYE mer dybde enn det man kan spinne rundt Elminster. Elminster kan være en spinoff, på lik linje med Artemis Entreri!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Må innrømme at selv om jeg ikke er kjempefan av alle onskrivnignene så likte jeg serien, spesielt fra sesong 2 og utover, så snart jeg klarte å rekalibrere hjernen vekk fra kildematerialet. Så er litt usikker på om prime medlemskapet kommer til å vare så mye lenger nå... Er ikke så mye igjen på Prime det er verdt å betale et månedlig beløp for.
Skrevet
Ble oppriktig lei meg når denne ble kansellert. Lengesiden jeg har likt noe så godt. Ja, den starter litt tregt og ja den kutter naturlig ut en del ting som skjer på veien i bøkene som hadde vært kult å sett (noe man rett og slett dessverre bare må gjøre og jeg forstår hvorfor), samtidig har serien hatt en stigende kurve fra dag en. I tillegg har hver sesong hatt et kraftig steg opp fra den forrige. Håper ikke det var der kostnadene gikk galt. Samtidig vet jeg ikke hvor populær Prime Video er globalt sett. Her hjemme i Norge har jeg i alle fall inntrykk av at det fremdeles er relativt ukjent. Er veldig mange som har det pga Twitch også, samtidig har jeg merket at mange ikke en gang vet at de har det og vice versa, til tross for navnet Twitch Prime. Kanskje serien hadde hatt større suksess om den var først lansert på en annen platform, hvem vet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...