Mykesider Skrevet 23. mai Skrevet 23. mai Er jeg klimavennlig ved kjøp av el-bil eller blir det kun overfladisk? Om jeg velger å investere penger ved kjøp av el-bil så får jeg fordel som alle andre nordmenn med el-bil. Vi sparer en god del. Men når el-bil en dag skal deponeres, da har bilen batteri. Er det da jeg plutselig blir miljøfiendlig? eller overlever jeg problemet til Norge selv, og aktørene ved deponering ? hvor overfladisk miljøvennlig er vi egentlig eller fiendlig? finnes det tolkninger rundt det? slik jeg forstår Norge, så kjøper dem seg ut av problemene, for å sikre seg selv som miljøland, og prøver å overskygge der dem kan ved å være et rikt land.
bzzlink Skrevet 23. mai Skrevet 23. mai 15 hours ago, Mykesider said: Er jeg klimavennlig ved kjøp av el-bil eller blir det kun overfladisk? Om jeg velger å investere penger ved kjøp av el-bil så får jeg fordel som alle andre nordmenn med el-bil. Vi sparer en god del. Men når el-bil en dag skal deponeres, da har bilen batteri. Er det da jeg plutselig blir miljøfiendlig? eller overlever jeg problemet til Norge selv, og aktørene ved deponering ? hvor overfladisk miljøvennlig er vi egentlig eller fiendlig? finnes det tolkninger rundt det? slik jeg forstår Norge, så kjøper dem seg ut av problemene, for å sikre seg selv som miljøland, og prøver å overskygge der dem kan ved å være et rikt land. Jeg tror det er ganske bra gjenvinning av batterier, og den kommer bare til å bli bedre Det sagt så virker det på meg som ganske mang av klimatiltakene er spill for galleriet. Det grønne skiftet koster enorme summer og om det blir så mye effekt ut av det virker ganske shaky. Anbefaler NRK folkeopplysningens episode om gjenvinning. Synes de burde tatt en episode på elbiler og vindmøller og solfanging også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå