Smule8o Skrevet 19. mai Skrevet 19. mai 2 minutes ago, Salvesen. said: Jeg og, eller cannabis? Aner ikke. Men jeg har aldri sniffa kokain av doseter på tinget slik frp'erene holder på Kilde? Eller er det fri dikting her nå? 2 minutes ago, Salvesen. said: samt selger narkotika og har dummy telefoner med krite liste på... Ånei en 17 åring gjorde noe dumt 🤡 2 minutes ago, Salvesen. said: For ikke å snakke om at de stadig er noshow på diverse events som de har blitt betalt for samt fått reisen betalt etc... Fullt på høyde ned skattenyterne i AP (og flere andre parti) 2
Jarmo Skrevet 19. mai Skrevet 19. mai Salvesen. skrev (2 minutter siden): Jeg og, eller cannabis? Aner ikke. Men jeg har aldri sniffa kokain av doseter på tinget slik frp'erene holder på samt selger narkotika og har dummy telefoner med krite liste på... For ikke å snakke om at de stadig er noshow på diverse events som de har blitt betalt for samt fått reisen betalt etc... Har noen av disse vært Statsminister, Finansminister, leder for Nato osv? 1
Salvesen. Skrevet 19. mai Skrevet 19. mai Smule8o skrev (Akkurat nå): Kilde? Eller er det fri dikting her nå? Ånei en 17 åring gjorde noe dumt 🤡 Fullt på høyde ned skattenyterne i AP (og flere andre parti) Ok, toalettet er såklart en overdrivelse men kokain bruk er kjent og innrømmet. Tenker det er mer dumt en den linked artikkelen om å prøve hasj... Faktisk er narkotika selgere noe som jeg anser som blant de største kjeltringer i verden. Så mye smerte de påfører verden. Åja? Kan du liste opp noshow for Stoltenberg siste tiden? Mer? Mindre? Likt? Jeg kan liste opp kokain kongen sine, til og med i min egen hjemby... 2 1
Jarmo Skrevet 19. mai Skrevet 19. mai Salvesen. skrev (3 minutter siden): Dagens regjering har redusert innteksskatten for folk flest hvert år, og i langt større grad enn de 8 årene før. De har i tillegg drastisk økt trygder samt redusert kostnader for barnepass. Såklart mye mer, men noen av tingene som har direkte påvirket meg og mine. Les netto statistikk på SSB, inflasjonsjustert seff. 1
Salvesen. Skrevet 19. mai Skrevet 19. mai Jarmo skrev (2 minutter siden): Har noen av disse vært Statsminister, Finansminister, leder for Nato osv? Prøver hardt i det minste... Er også leder, bør jeg overgi meg? Har jo trossalt tatt noen trekk rundt ungdomsskolen! Ble dog aldri noe mer for min del, jeg får panikk 2
Salvesen. Skrevet 19. mai Skrevet 19. mai Jarmo skrev (1 minutt siden): Les netto statistikk på SSB, inflasjonsjustert seff. Trenger ikke lese statistikk har levd og opplevd dette. Og jeg har vist deg tallene 100 ganger 1
Jarmo Skrevet 19. mai Skrevet 19. mai Salvesen. skrev (Akkurat nå): Ok, toalettet er såklart en overdrivelse men kokain bruk er kjent og innrømmet. Tenker det er mer dumt en den linked artikkelen om å prøve hasj... Faktisk er narkotika selgere noe som jeg anser som blant de største kjeltringer i verden. Så mye smerte de påfører verden. Åja? Kan du liste opp noshow for Stoltenberg siste tiden? Mer? Mindre? Likt? Jeg kan liste opp kokain kongen sine, til og med i min egen hjemby... Ro, ro. til fiskeskjær. Som vanlig med deg.. 1
Jarmo Skrevet 19. mai Skrevet 19. mai Salvesen. skrev (2 minutter siden): Og jeg har vist deg tallene 100 ganger Har ikke sett en eneste gang, prøv igjen.. 1
Salvesen. Skrevet 19. mai Skrevet 19. mai Jarmo skrev (1 minutt siden): Ro, ro. til fiskeskjær. Som vanlig med deg.. Overdrivelse, ja. Men ror ikke, majoriteten er sannheter som kokain kongen selv har innrømmet. 1 1
Mr.M Skrevet 19. mai Skrevet 19. mai Smule8o skrev (11 minutter siden): Mens SSB advarer om svak sysselsettingsvekst er tonen en helt annen fra Arbeiderpartiet. Partiet skryter av at 150.000 nye jobber er skapt – og at åtte av ti er kommet i privat sektor. er ikke mange av disse 150.000 jobbene egentlig "oppkonstruerte" jobber hvor staten yter lønnstilskudd for at næringslivet skal ta inn folk med diverse utfordringer? Flere av de store butikkjedene er med på slike ordninger, og vet også mindre firmaer innen alskens type virksomheter som tar inn folk og får dekket deler av lønnsutgiften. Det var slik med Høyre ved roret også, så det er sagt.
Salvesen. Skrevet 19. mai Skrevet 19. mai Jarmo skrev (1 minutt siden): Har ikke sett en eneste gang, prøv igjen.. Er det så skralt med hukommelsen? Skatt jeg må betale for min fastlønn i 2025 uten fradrag: Estimert skatt for 2025: 370 553 kr Skatt jeg måtte betalt for samme fastlønn etter de blå sitt første budsjett i 2014: 421 211 Kilde, skatteetaten sin skattekalkulator for 2025 og smarte penger sin for 2014 da etaten ikke har en som går så langt bak. Men dette har jeg matet deg med før, år for år med grafer og alt men det gikk ikke inn da heller. 2
Smule8o Skrevet 19. mai Skrevet 19. mai 6 minutes ago, Salvesen. said: Ok, toalettet er såklart en overdrivelse men kokain bruk er kjent og innrømmet. Tenker det er mer dumt en den linked artikkelen om å prøve hasj... Faktisk er narkotika selgere noe som jeg anser som blant de største kjeltringer i verden. Så mye smerte de påfører verden. Jeg er forsåvidt for legalisering av lettere stoffer som hasj, så bryr meg lite om at Jens og mange mange andre har prøvd slikt. Få det på polet så selgerne mister levebrødet 6 minutes ago, Salvesen. said: Åja? Kan du liste opp noshow for Stoltenberg siste tiden? Mer? Mindre? Likt? Forstår ikke helt hva du vill frem til her. Pleide Ikke Siv Jensen å møte opp da hun var finansminister? 1
Salvesen. Skrevet 19. mai Skrevet 19. mai Smule8o skrev (3 minutter siden): Jeg er forsåvidt for legalisering av lettere stoffer som hasj, så bryr meg lite om at Jens og mange mange andre har prøvd slikt. Få det på polet så selgerne mister levebrødet Forstår ikke helt hva du vill frem til her. Pleide Ikke Siv Jensen å møte opp da hun var finansminister? Snakker om kokain kongen, som høstet lønn i lengre tid med 100% fravær og møter stadig ikke opp på events han er satt opp til å møte på som feks noe fpu greier her i byen. Transport og overnatting gikk såklart i vasken, men han skrev garantert reise regning likevell (ja, jeg overdriver igjen...) 1
Jarmo Skrevet 19. mai Skrevet 19. mai Salvesen. skrev (Akkurat nå): Er det så skralt med hukommelsen? Skatt jeg må betale for min fastlønn i 2025 uten fradrag: Estimert skatt for 2025: 370 553 kr Skatt jeg måtte betalt for samme fastlønn etter de blå sitt første budsjett i 2014: 421 211 Kilde, skatteetaten sin skattekalkulator for 2025 og smarte penger sin for 2014 da etaten ikke har en som går så langt bak. Men dette har jeg matet deg med før, år for år med grafer og alt men det gikk ikke inn da heller. Hva DU må betale skatt spiller ingen rolle. Hva vi alle andre betaler skatt og for økte levekostnader er en helt annen sak. 1
Salvesen. Skrevet 19. mai Skrevet 19. mai Jarmo skrev (3 minutter siden): Hva DU må betale skatt spiller ingen rolle. Hva vi alle andre betaler skatt og for økte levekostnader er en helt annen sak. Det var du som siterte en post der jeg snakket om meg selv, forøvrig har din skatt også gått ned... Om du bare fikk fingen ut og regnet litt selv så hadde du også sett dette. Men, du klarte det ikke sist heller. De 50 000 jeg sparer i året kommer godt med på de små økte utgiftene til mat feks. 1
Smule8o Skrevet 19. mai Skrevet 19. mai 9 minutes ago, Salvesen. said: Snakker om kokain kongen, som høstet lønn i lengre tid med 100% fravær og møter stadig ikke opp på events han er satt opp til å møte på som feks noe fpu greier her i byen. Transport og overnatting gikk såklart i vasken, men han skrev garantert reise regning likevell (ja, jeg overdriver igjen...) Simen Velle er ikke en gang på Stortinget. Da synes jeg det er verre med regjeringsmedlemmer som feks Arbeiderpartiets daværende nestleder Hadia Tajik som bevisst snytte på skatten. Personlig vil jeg helst ikke stemme på noen av de. 2
Salvesen. Skrevet 19. mai Skrevet 19. mai Smule8o skrev (1 minutt siden): Simen Velle er ikke en gang på Stortinget. Da synes jeg det er verre med regjeringsmedlemmer som feks Arbeiderpartiets daværende nestleder Hadia Tajik som bevisst snytte på skatten. Personlig vil jeg helst ikke stemme på noen av de. Altså ja det er mange juksemakere der ute! Men Simen velle er en god motvekt til Jens hasjbruk som det linket til. Eller, han er ett ekstremt anker i motvekt. Men det hele startet der og gikk videre. Velle er dog ikke langt unna Stortinget om Frp gjør det bra(grøss), men det blir nok ikke slik denne gangen heller. 1
Smule8o Skrevet 19. mai Skrevet 19. mai 9 minutes ago, Salvesen. said: Altså ja det er mange juksemakere der ute! Men Simen velle er en god motvekt til Jens hasjbruk som det linket til. Eller, han er ett ekstremt anker i motvekt. Men det hele startet der og gikk videre. Sant nok. Personlig anser jeg det som ikke-saker for begges del. 9 minutes ago, Salvesen. said: Velle er dog ikke langt unna Stortinget om Frp gjør det bra(grøss), men det blir nok ikke slik denne gangen heller. Frp har vel en tendens til å gjøre det bedre i meningsmålinger enn ved valg. Virker som om en stor andel av kjernevelgerne ikke gidder å faktisk dra å stemme.
Jarmo Skrevet 19. mai Skrevet 19. mai Salvesen. skrev (20 minutter siden): Det var du som siterte en post der jeg snakket om meg selv, forøvrig har din skatt også gått ned... Om du bare fikk fingen ut og regnet litt selv så hadde du også sett dette. Men, du klarte det ikke sist heller. De 50 000 jeg sparer i året kommer godt med på de små økte utgiftene til mat feks. https://fagbladet.no/nyheter/familier-har-fatt-160000-kroner-i-okte-utgifter-pa-tre-ar-se-regnestykket-6.91.981700.c2ffb7c362 https://www.nettavisen.no/okonomi/smellen-for-husholdningene-for-mange-blir-dette-veldig-krevende/s/12-95-3424302166
Salvesen. Skrevet 19. mai Skrevet 19. mai Jarmo skrev (1 minutt siden): https://fagbladet.no/nyheter/familier-har-fatt-160000-kroner-i-okte-utgifter-pa-tre-ar-se-regnestykket-6.91.981700.c2ffb7c362 https://www.nettavisen.no/okonomi/smellen-for-husholdningene-for-mange-blir-dette-veldig-krevende/s/12-95-3424302166 Ja du orket ikke regne denne gangen heller... Klart det har blitt mer krevende for mange med høye renter med mer. Men uten kuttene til dagens regjering og øking av trygder med mer så hadde det vært ENDA verre. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå