Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uklart hva du tenker å bruke den til. Om det er nettsurfing/office i 4k eller gaming.

Men uansett har du en 12-13 år gammel PC. Jeg ville ikke oppgradert denne med noe grafikkort.

Kjøp noe nytt/nyere.

• Liker 1
Skrevet
Just now, Donkey Kong said:

Uklart hva du tenker å bruke den til. Om det er nettsurfing/office i 4k eller gaming.

Men uansett har du en 12-13 år gammel PC. Jeg ville ikke oppgradert denne med noe grafikkort.

Kjøp noe nytt/nyere.

Ønsker ikke å bruke så mye penger. Vil bare at den kjører youtube glatt.

Skrevet

1660 ti er kanskje litt tryggere opp mot strømforsyning/PSU, men begge kortene er strømgjerrige. Om PSU ikke tåler 1660 ti er det bare til å selge kortet igjen og kaste maskinen.

Skrevet (endret)

Jeg vil tro det er low-profile kort som passer. Om det er f.eks 240W strømforsyning så er det kort med lavt strømforbruk som kan brukes, f.eks: Nvidia GT 1030 low profile.

Low-profile er ca 6.5 cm høy, mens vanlig full høyde er vel ca 10-11 cm høy.

Endret av Svein M
  • Liker 1
  • Kxvx84 endret tittelen til Løst
Skrevet

Hva er det som ble løst? Hva var spørsmålet?

Tenker ikke TS at både spørsmål og svar kan ha en verdi for andre som også skal ha PC eller hva det nå var?

Skrevet
On 5/13/2025 at 11:57 PM, Simen1 said:

Hva er det som ble løst? Hva var spørsmålet?

Tenker ikke TS at både spørsmål og svar kan ha en verdi for andre som også skal ha PC eller hva det nå var?

Hei, Jeg hadde en eldre pc (12-13år gammel) med SFF som ikke klarte å kjøre 1440p på youtube. Svein M sitt innlegg løste problemet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...