Eriksen85 Skrevet 11. mai Skrevet 11. mai Tenkte å kjøpe ny maskin til gaming. Kan bygge selv, men prosessen med å søke opp å google alle komponentene for å finne ut hva som er best, er tidkrevende. Så ser jeg at komplett kjører et relativt bra tilbud på en maskin : https://www.komplett.no/product/1321658/gaming/gaming-pc/gaming-pc-stasjonaer/komplett-pc-epic-gaming-a225-rgb Vet ikke hva guruene tenker om denne? Oppgraderinger her er jeg med på. Er det eventuelt noen som har kjøpt komponenter selv til bygging den siste tiden og har et jeg kan se på ? Budsjett på 25-30k tenkte jeg.
ilpostino Skrevet 11. mai Skrevet 11. mai (endret) Oppsettet ser bra ut, men det har såvidt kommet PCIe 5 MVE-disker som er veldig mye raskere enn den du har i oppsettet. Corsair MP700 PRO er et eksempel, Samsung 9100 Pro er en annen. dess raskere systemdisken dess raskere starter OS, spill og andre applikasjoner du har installert. Endret 11. mai av ilpostino
flamethower1234 Skrevet 11. mai Skrevet 11. mai Byggingen får du til helt fint ut problemer. Kjør på 1
Svein M Skrevet 11. mai Skrevet 11. mai Først er det lurt å bestemme skjermoppløsning. Er det 2560x1440 skjerm du vil ha? Så kan det være lurt å bestemme cpu og gpu. Den du lenker til har Ryzen 7 7800x3D cpu, og RTX 5070 gpu. Prismessig så er den du linker ganske grei tenker jeg i forhold til innholdet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå