Gå til innhold

Jeg orker ikke NRK lenger

Inntrykk av NRK  

184 stemmer

1. 1. Har ditt inntrykk av NRK blitt svekket de siste få årene?

• Nei
      97
    • Ja
      86

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Bing123 skrev (46 minutter siden):

Tror du at du dør uten en TV-kanal på 247 eller hva er greia 

Litt for personlig. Dette får jeg ta med fastlegen min, ikke deg.

• Liker 2
Skrevet
On 9/8/2025 at 4:58 PM, BamseMums80 said:

Det som går igjen blandt de som mener NRK er for venstrevridd,for snevert eller ikke tar impulser fra absolutt alle hjørner her i landet er jo ofte de som enten er veldig høyrevridde,har store problemer med å passe inn i samfunnet generelt sett,eller har falt utenfor av en eller annen grunn. Med mindre da bare har en personlighetsforstyrrelse da selvsagt.

Har sosialistene begynt å rakke ned på outsidere i samfunnet nå? Trodde de var inkludert i den sosiale utjevningspolitikken, men høres mer ut som du har lyst å sende de til konsentrasjonsleir 

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet
3 hours ago, Bing123 said:

Har sosialistene begynt å rakke ned på outsidere i samfunnet nå? Trodde de var inkludert i den sosiale utjevningspolitikken, men høres mer ut som du har lyst å sende de til konsentrasjonsleir 

Bra comeback. Mer av det. Klart og tydelig det jeg ikke mente. Men hey,så lenge det kan vris til noe negativt som motsvar - Go ahead.

• Liker 2
Skrevet
Subara skrev (4 timer siden):

Sparekniven er et faktum.

https://www.nrk.no/nyheter/nrk-legger-ned-flere-radioprogrammer--1.17556812

Følgende programtitler vil avvikles i løpet av 2025: «Spillerom», «Jazzklubben», «Y2K», «Hegstad», «Musikkreisen» og «Klassisk vorspiel».

Musikk, hva skal vi med det egentlig (ironisk). Den velger vi selv.

Slankes budsjettet slankes programtilbudet. Det er det de kanskje forbereder seg på i NRK. Effektivisere litt. Det er enkelt å forstå.

Smale program finnes i bøtter og spann i SVT/SR. Radio podkaster som er langt mer gjennomarbeidet og 50% mer tid pr.episode. Dette koster. Slikt kan ikke NRK ta seg råd til. Og verre vil det bli hvis budsjettet kuttes.

SVT/SR har det dobbelt antall innbyggere som betaler og i tillegg langt mindre kostnader pga prisnivå, så ikke så rart kanskje at de kan vralte med bedre tilbud. Heller ikke så rart at Island da har det høyeste budsjettet, (mer kostnad pr.innbygger.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...