Gå til innhold

trenger sårt hjelp, Finn.no relatert

Anbefalte innlegg

Jeg har aldri brukt fiks ferdig funksjonen på finn.no før, men i dag var den første. Tenkte dette kom til å gå som smurt, men støtte veldig fort på svært uventede problemer.

Min registrerte adresse på finn er i innlandet og den har jeg dobbeltsjekket at stemmer, men av en eller annen uforståelig grunn så får jeg kun opp valgmulighetene om hentested i Røyken og Spikkestad. Jeg får heller ikke endret på det noe sted som jeg har oppdaget i det minste. Har sjekket adressen min i finn appen flere ganger og det er min registrerte adresse på gjøvik.

Jeg bodde i Røyken en periode for en stund tilbake, men da hadde jeg ikke en gang samme telefon.

Jeg er helt rådvill. Noen som kan hjelpe? Screenshot_20250506_161125.thumb.jpg.e7d99e40744ad2d12307e745549f16dd.jpg

Videoannonse
Annonse

Har vært borti i det samme med Helt hjem. Umulig å få endret adressen da jeg lå inne med feil oppgang. Gjorde et halvhjertet forsøk for en stund siden og tror jeg ga opp. Om jeg ikke husker helt feil så lå også denne feilen på altibox-abonnementet så mottakeren lå selvsagt i feil oppgang i dagesvis, jeg sa fra til kundeservice før mottakeren ble sendt, men de lykkes heller ikke å fikse feilen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...