Gå til innhold

PC spesifikasjon i signaturfeltet


Anbefalte innlegg

For en tid tilbake hadde vi en kraftig diskusjon om PC spec i signatur feltet eller ikke.

 

http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=188307

 

Nå har HW styret kommet med nye retningslinjer som regulerer dette. Dvs at dersom vi følger retningslinjene pkt 11 så skal det ikke være noe PC spec i signaturfeltet.

 

Dette har noen av oss akseptert.

 

Ser til min store forskrekkelse at det blir flere og flere som benyttet dette med PC spec i signaturfeltet. Når denne diskusjonen pågikk så lovet moderatoren yummy at de skulle få bukt med dette problemet.

 

Loven må være lik for alle, enten fjerner dere PC specen i signaturfeltet til alle eller så kan dere fjerne pkt 11 i retningslinjene.

 

Jeg ønsker ikke noe diskusjon igjen om vi skal ha PC spec i signaturfeltet eller ikke.

 

Jeg ønsker at moderatorene følger retningslinjene til HW og fjerner all PC spec.

 

Jeg håper å få kun et svar på denne tråden og det må være fra en moderator som sier at dette skal vi ta tak i.

 

Deretter kan dere stenge denne tråden.

 

Tusen takk. ;)

Endret av John Kr
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Pleier aldri pg legge meg opp i slike meningsløse diskusjoner. Men dette er det dummeste jeg har hørt på lenge. Hvis noen har lyst og ha specene til PCen sin i signature så må de få det. Det er forskjell på og bruke en linje eller to og ha halve skjermen med specs.

 

Velkommen til MOLBO forumet.

 

Har vært bruker her en god stund men lurer på om det har blitt en smule for useriøst.

 

Dette er for dumt!

 

:(

Lenke til kommentar
Pleier aldri pg legge meg opp i slike meningsløse diskusjoner. Men dette er det dummeste jeg har hørt på lenge. Hvis noen har lyst og ha specene til PCen sin i signature så må de få det. Det er forskjell på og bruke en linje eller to og ha halve skjermen med specs.

 

Velkommen til MOLBO forumet.

 

Har vært bruker her en god stund men lurer på om det har blitt en smule for useriøst.

 

Dette er for dumt!

 

:(

Ikke rop så høyt - du er innbygger på MOLBO-forumet, så da er du jo en MOLBO selv! :laugh:

 

Og siden du har vært her så lenge, burde du ha oppdaget hvorfor vi av og til må foreta oss upopulære ting...

En annen ting er at så lenge du kan ha din spesifikasjon i profilen, trenger du ikke forsøple forumet med alle skjermer, harddisker, diskettstasjoner og dipedutter du måtte ha...

Lenke til kommentar
Undertegnede har fjernet godt og vell 700! signaturer med specs i i løpet av noen dager nå så man kan trygt si at vi tar tak i det ;)

Allikevel så er det to personer bare i denne tråden som har specs i signatur som dere ikke har fjernet ;)

Ja, men min signatur f.eks er like lang som gjennomsnittet av de fleste signaturer som ikke har pc specs i signaturen.

 

Jeg oppfatta problemet som at signaturen til de fleste innhold for MYE.

Lenke til kommentar

Må si at dette forumet ligner mer og mer på politiker norge. Masse små drittunger som liker og utøve makt over andra om hva som er og ikke er tillat.

 

 

Kan dere være så snill og forklare meg hva som er så ille med noen få linjer med PC specs? så lenge man holder seg til MAX 4 linjer?

 

 

Hva er forskjellen på og skrive et fullstendig meningløs sitat fra en bok eller person som er litt morsom eller for og vekke litt oppmerksomhet, og skrive noen få linjer med PCspecs?

 

 

Det burde da ikke bry noen om man begrenser plassbruken litt!

 

 

Personlig har jeg ikke PC specs i signatur. Men jeg ble ganske så provosert når det blir lagd latterlige regler som dette. Så jeg valgte og lage en alternativ vri fom moro skyld.

 

 

Hva skjedde da? Jeg ble utestengt i 7 dager. :wow: Hehe... Dette er det mest latterlige som har skjedd meg i lang tid. Må si jeg lo lenge :p

 

 

For og si det sånn. Så har jeg ikke lenger lyst og kaste bort min energi og hjelpe personer som har problemer med PC og slikt på et forum som dette.

 

 

Til alle moreratorer: SE HER. Jeg har laget en ny bruker for og kommentere innlegget. Hva skjer da?

 

 

11. ........ Maksimal lengde på signatur skal ikke overstige 4 linjer, og det er påkrevd å bruke for å begrense størrelsen. Liste over din maskinvarekonfigurasjon er ikke tillatt; bruk feltet i din profil for dette.

 

 

13. ........ Om du blir utestengt og registrerer deg på nytt med ett eller flere nye kallenavn, vil du bli permanent utestengt med alle kallenavnene.

 

 

Vel.. kansje vi ses i et annet forum :green: fordi jeg velger og melde meg ut av MOLBO land.

Lenke til kommentar

Jeg må si (som mange andre) at denne regelen blir for dum. Det eneste argumentet mot hardware spesifikasjoner jeg har hørt er jo at det tar 80 % av plassen her på forumet. Men OMG, se på f.eks. ^Th0mas^ sin signatur. Oi, den tar virkelig mye plass. Den tar jo akuratt like mye plass som en dårlig vits, eller en URL til et LAN party.

Kan en moderator/Administrator vennligst fortelle oss hvorfor denne regelen ble vedtatt? Jeg har ikke hørt noen virkelig grunn for dette, så alle går jo bare rundt og spekulerer. Og vennligst ikke si: "Vi har opprettet en egen avdeling for specs. i profilen, så brukerne ikke trenger å bli forsøplet med halve skjermen full av specs."

Som sagt, du kan presse hardware spesifikasjonene inn på 2 linjer, og det er kjempe enkelt for late folk å lese hvordan hardware du har da de ikke trenger å klikke seg inn på profilen, så et minutt senere, klikke seg inn på profilen igjen fordi de har glemt hvordan hardware duden typen skulle hjelpe f.eks. hadde.

 

Dette minner jo nesten om diktatur! :mad:

 

(Håper innlegget ble forstålig, beklager kryptisk setningsoppbyggning)

 

Edit: Noen skriveleif :thumbs:

Endret av Just_blank26
Lenke til kommentar

Skjønner ikke at folk ikke bare kan akseptere det som blir vedtatt uten å trekke det i tvil. Jeg har enda litt problemer med å forstå hvorfor vi ikke kan ha hw-specs i signaturen, så lenge vi begrenser oss til 3-4 linjer MEN , jeg aksepterer likevel vedtaket. Nå skjønner jeg jo også at det er ganske mange som ikke klarer å holde seg til 3-4 linjer, men det ser jeg jo også nå at mange ikke klarer å holde seg til vedtaket om å putte specs i profilen... Blir litt fortvilet. :ermm:

Lenke til kommentar

Kan man bli utesteng for å kritisere systemet/moderatorene public her?

 

Hvis svaret er nei:

 

La oss se litt på hva som faktisk foregår her på forumet.

Jeg er klar over at moderatorene bruker sin egen fritid for å ordne sakene på forumet, men da bør man kanskje prioritere hva man gjør? I stedet for å ødelegge for folk som f.eks. har en signatur som inneholder noen linjer om pc-specs kan de håndtere de som kommer med idiotiske innlegg. (noe som ikke skjer fort nok *lure på om de er opptatt med å sjekk signaturer*).

 

Hvis svaret er ja:

 

Keep up the good work!

 

EDIT: btw, se siggen min:

Endret av xeon
Lenke til kommentar

en oppsummert mening for de fleste vil jeg tro er:

 

Hva er galt med å ha pc-specs i siggen når den ikke tar mer enn fire linjer?

 

og som noen sa, det er vel det samme om det står en vits eller et dumt sitat eller pc-signatur.. Skjønner meg ikke på dere moddiser altså!

 

EDIT: btw, se min sig også

Endret av SupremeX
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...