ili Skrevet 2. mai Skrevet 2. mai Ikke noe spesiell Musk fan og har ikke tesla, men at så mange hiver seg på hysteriet om å boikotte Tesla viser hvor mye makt nyhetene har overfor sauene. 5
Hollabaloo Skrevet 2. mai Skrevet 2. mai ili skrev (55 minutter siden): Ikke noe spesiell Musk fan og har ikke tesla, men at så mange hiver seg på hysteriet om å boikotte Tesla viser hvor mye makt nyhetene har overfor sauene. Vrøvl 4
ili Skrevet 2. mai Skrevet 2. mai 1 hour ago, Hollabaloo said: Vrøvl Okay. Si det grusomme Musk har gjort da? 1
PosteMonopolet Skrevet 2. mai Skrevet 2. mai (endret) what_ever skrev (2 timer siden): Hvorfor nordmenn elsker nazibilen ? Kanskje fordi dere mislyktes med mobbingen av Tesla-eiere? Selv om jeg ikke eier Tesla så er jeg takknemlig for Elbil-revolusjonen Musk og Tesla skapte. Så jeg har ingenting i mot at Tesla selger bra🙂 Endret 2. mai av PosteMonopolet 1 1
Cyrio Skrevet 2. mai Skrevet 2. mai Kjører Tesla, og kjøper sikkert en ny når det er dags for å bytte. Om jeg skulle boikotta alt som ble produsert av noen som sa eller gjorde noe som ikke var innafor så hadde jeg nok kjørt olabil. Om noen blir provosert av at jeg kommer kjørende med den lever jeg godt med det 🙂 1 1
Uderzo Skrevet 2. mai Skrevet 2. mai Nok tråder om dette, denne stenges. Benytt eksisterende tråder. 3 1
Anbefalte innlegg