Gå til innhold

EA kutter flere hundre stillinger

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
3 hours ago, Sjørøver said:

Hvordan sikrer du vekst når du sparker folk å sier at du skal fortsette med det du holder på med? Er dette konsekvensen av floppen Dragon Age? Bioware har jo blødd penger en god stund nå.

Dette er helt standard for "Corporate America". Hvert eneste år kommer det store runder med "layoffs", angivelig for å sikre vekst osv osv..

Jack Welch startet med dette på 80-tallet, eller i hvertfall populariserte det, han var notorisk for å sparke 10% av sine ansatte hvert eneste år for å kortsiktig blåse opp tallene. Mange firmaer begynte med det samme, dog kanskje ikke alltid så mye som 10%. Kulturen eksisterer fortsatt.

Endret av Randalf the Black
  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Comma Chameleon skrev:

En skam at vi aldri fikk Titanfall 3. nummer to er et av de beste skytespillene noensinne 

Håper vi kan lese mellom linjene her at TF3 fortsatt kan bli en realitet da, det var tross alt en spinoff som ble kansellert. Men før det kan skje må de vel få ut neste spillet i Jedi-serien, som jeg også gleder meg til
  • Liker 1
phraze skrev (På 30.4.2025 den 11.39):

Jeg er så enig.

Er så leit at Respawn kun får lage mikrotransaksjoner til Apex og middelmådige Star Wars-spill..

Jeg er ikke enig i at Jedi: Survivor er middelmådig. Mye innhold i en åpen verden.

Det var en bonus med mange ekstra utfordringer.  F.eks. parkour-utfordringer:

Bossene var interessante og energirike de også 😊

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...