barfoo Skrevet 1. mai Skrevet 1. mai 7 minutes ago, engavif said: Statsminister har vel en lønn på rett over 2 mill. Samt fri bolig, og matkort. Rett under 2 mill ja, åpenbart at eg bomma litt der. Fortsatt ikkje veldig godt for å vere svært midlertidig stilling, null arbeidstidsregulering og det tilhøyrande ansvaret. Eg hadde ikkje tatt den jobben for den summen. Eg har rundt rekna halvparten, og null ansvar utover 8-4 jobb. 1
TheKims Skrevet 1. mai Skrevet 1. mai Har 2000kr som jeg kjøper aksjer/fond for og 2000kr som jeg setter av på en bufferkonto pr mnd. Siden jeg bor billig kunne jeg sikkert ha spart mer, men man skal nå også leve litt mens man lever.
Gjest b1c23...f90 Skrevet 1. mai Skrevet 1. mai Har pr dags dato 15.000 i buffer, og ca 200.000 på sparing. Sparekonto brukes til å fylle opp buffer ved behov. Sparer 100-4000kr pr mnd etter hvor mye merforbruk jeg har. Anonymous poster hash: b1c23...f90
Gjest b8971...26d Skrevet 1. mai Skrevet 1. mai Jeg er ufør med boliglån. Har ca 3-4 tusen på sparekonto... Klarer ikke alltid spare hver måned. Har litt over 21 tusen utbetalt etter skatt. Hadde egentlig ikke særlig mere da jeg jobbet heller men med en jobb hadde jeg jo økt i lønn i det lengre løp. 310k før skatt mener jeg det sto på papiret mitt. Anonymous poster hash: b8971...26d
Gjest b1c23...f90 Skrevet 1. mai Skrevet 1. mai Glemte å skrive at jeg har ung ufør. Ca 360.000 i året, og 66.000 i skattefri leieinntekt. Anonymous poster hash: b1c23...f90
Salvesen. Skrevet 1. mai Skrevet 1. mai freedomseeker skrev (2 timer siden): Medianinntekten i norge er på 476000 kr, så da tjener du helt gjennomsnittlig. Det er den absolutt ikke! Er vell over 600k nå.
Jarmo Skrevet 1. mai Skrevet 1. mai Salvesen. skrev (5 minutter siden): Det er den absolutt ikke! Er vell over 600k nå. https://www.smartepenger.no/jobb/2892-lonningene-i-norge
Vonta Skrevet 4. mai Skrevet 4. mai Jarmo skrev (På 1.5.2025 den 14.54): https://www.smartepenger.no/jobb/2892-lonningene-i-norge Åj, trodde jeg tjente greit. Dæven så noen låner ut penger så det gnistrer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå