Seig2 Skrevet 17. april Del Skrevet 17. april Hvordan blokkerer jeg slike nummer på telefonen? Har Android (s23 ultra). Hvilken app? Får plutselig oppringning hver time Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 17. april Del Skrevet 17. april Google hjelpeside: Blokkér eller opphev blokkering av telefonnumre Lenke til kommentar
Seig2 Skrevet 17. april Forfatter Del Skrevet 17. april men det hjelper vel ikke når numrene stadig er nye? har blokkert de numrene som kommer.. men de endres for hver oppringning Lenke til kommentar
Seig2 Skrevet 17. april Forfatter Del Skrevet 17. april Alle numrene begynner på 2349.. Lenke til kommentar
Kakkelfant Skrevet 17. april Del Skrevet 17. april (endret) +234 er Nigeria, du kan blokkere utenlands samtaler (eller gjør som jeg og blokker alle nummer som ikke er lagret i telefonen) Endret 17. april av Kakkelfant 1 Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 17. april Del Skrevet 17. april Jeg hadde et lignende problem for noen måneder siden. Brukte da enten Hiya eller Truecaller, husker ikke hvilken. Funksjonen var gratis så det skal ikke være nødvendig å betale noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå