Spillredaksjonen Skrevet 10. april Skrevet 10. april Slik blir Diablo IV i 2025 Blizzard har delt veikart for året, men ikke alle spillere er fornøyde. Les hele saken på Gamer.no»
BakaBerg Skrevet 10. april Skrevet 10. april Må vel stemme meedlommeboka tenker jeg. Enda et service spill som ikke holder mål. Mer konkurranse med PoE 2 også. Veldig synd for d4 fans
BakaBerg Skrevet 10. april Skrevet 10. april Crazning skrev (10 minutter siden): Okei.... har vi noe artikkel her? Mener du å si:"dette var ikke interessesant for meg, ergo er det ingen artikkel"? Eller ar det ikke var en klikkbar lenke når du prøvde?
carnilio Skrevet 10. april Skrevet 10. april Jaja. Satt på gjerdet når det kom. Hørtes fint ut, men manglet litt for at jeg skulle finne interessen. Så ser jeg det har blitt værre heller enn bedre, på tross av at de fikset mange bugs og feil fra starten. Trist, men "Games as a service" skuffer nesten alltid.
rebjorn Skrevet 11. april Skrevet 11. april Har hatt mye gøy med Diablo IV, men det må mere til for å hooke en gammel D2-gamer, og jeg holder meg til Diablo 2, verdens beste spill, for tiden. PS: Nå har de klart å mekke en godt fungerende privat D2R-server, sjekk 'Blizzless'. Fantastisk. Nostalgia, anyone? -
leifeinar Skrevet 11. april Skrevet 11. april rebjorn skrev (53 minutter siden): Diablo 2, verdens beste spill, for tiden. Faktisk ikke spilt det. ser det er salg på Diablo II: Resurrected på pslaystation. er det samme spill med bare oppdatert grafikk?
WigNut Skrevet 11. april Skrevet 11. april leifeinar skrev: rebjorn skrev (53 minutter siden): Diablo 2, verdens beste spill, for tiden. Faktisk ikke spilt det. ser det er salg på Diablo II: Resurrected på pslaystation. er det samme spill med bare oppdatert grafikk? Ja.
MysticoN Skrevet 19. april Skrevet 19. april Jeg har vært skuffet med diablo 4 og expansion de ga. Heldigvis finnes det nå valgmuligheter og det skal veldig mye til for at Blizzard skal få meg tilbake. Nesten uansett hva som kommer så kommer jeg ikke til å komme tilbake.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå