Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
DukeNukem3d skrev (17 timer siden):

Bare en liten påminner: å kjøpe kinesisk er verre enn å kjøpe amerikansk. Kina holder liv i krigen til Russland, det er verre enn Trump. Selv om det får veldig mye mindre oppmerksomhet i mediene.

image.thumb.png.b0a441eb846829d1ff9f0d3458f1c199.png

Ja, det er grotesk at man vil boikotte amerikanske varer (som er greit nok for meg), men ikke har noen problemer med å berike Russlands nærmeste allierte og en fiende av Vesten - Kina.
Det er like ille som å kjøpe russiske varer.

Jeg styrer konsekvent unna alt jeg kan av kinesiske varer (kan ikke kontrollere alle komponenter inni) vel vitende om at Kina ikke kan leve av å selge kun komponenter.
Det finnes gode alternativ til omtrent alt - og som dessuten har mye bedre kvalitet enn "Temu"-varer.
Finnes ikke unnskyldninger for å støtte Kina før europeiske evt. japanske merkevarer.
Kjøper heller ikke vestlige merkevarer som er produsert i Kina.

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Neptun1 skrev (14 timer siden):

Ja, det er grotesk at man vil boikotte amerikanske varer (som er greit nok for meg), men ikke har noen problemer med å berike Russlands nærmeste allierte og en fiende av Vesten - Kina.

Neptun1 skrev (14 timer siden):

Finnes ikke unnskyldninger for å støtte Kina før europeiske evt. japanske merkevarer.

Altså hvem sier at kina ikke boikottes? Vil du lage en tråd om emnet så foreslår jeg at du gjør det, kina er dog gammelt nytt, de av oss som boikotter kina boikotter fremdeles kina, nå er det snakk om trumps fasistiske usa og deres trusler mot våre nære allierte, redskapen er den samme mot alle autoritære krefter for oss vanlige forbrukere, vi unngår varene deres, og det er ikke noe grotesk ved det.

• Liker 4
  • Innsiktsfullt 1
Skrevet
f767if76t skrev (3 timer siden):

Caller bullshit på at posørene i denne tråden som boikotter amerikanske varer også boikotter kinesisk. Er ikke like trendy😂

Hvorfor er det så vanskelig å tro på? Bortsett fra noe kinesisk takeout så har det vært uaktuelt å kjøpe meg f.eks kinesisk bil helt siden bildene fra hundefestivalene i Kina florerte i norske medier. Temu har jeg aldri vært inne på en gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...