Ove38 Skrevet 10 minutter siden Skrevet 10 minutter siden Mot USA ? Jobber dere for Kina og Russland, hele gjengen ?
MrL Skrevet 8 minutter siden Skrevet 8 minutter siden Rhabagatz skrev (1 minutt siden): At du, og andre, er enige med MAGA her, betyr ingen ting. Vi hadde norske kommunister som var enige med Sovjet også. Saken gjelder påvirkningsoperasjoner og politisk press, ikke hva du og jeg mener. Først og fremst er jeg ikke en del av MAGA. Hvis du ikke er opptatt av hva du og jeg mener så får du heller ikke komme med meninger: Du beskriver USA sin påvirkningkampanje som "farlig", det er i hovedsak det jeg kommenterer deg på.
Mbappe09 Skrevet 3 minutter siden Skrevet 3 minutter siden Rhabagatz skrev (57 minutter siden): Da er det offisielt: https://www.aftenposten.no/verden/i/gkP6Wk/trumps-sikkerhetsstrategi-hevder-at-den-europeiske-sivilisasjonen-er-i-ferd-med-aa-bli-utslettet USAs politikk er å forhindre "den store utskiftingen". De skal altså motarbeide styrende myndigheter i Europa og blande seg inn i europeisk politikk. Det er vanskelig å mene at de fortsatt kan være våre allierte. Sannheten er at USAs påvirkningskampanjer vil bli vel så farlige som Russlands, og langt mer omfattende enn Kinas. Migrasjons politikken til EU har vært en gedigen katastrofe. Spesielt i land som Frankrike og Storbritannia, der etniske engelskmenn er en minoritet i London. Trump bryr seg veldig lite om det og er mer opptatt av sine høyre ekstreme venner som kan berike han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå