Gå til innhold

Powercolor 9800 pro

Buchern

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tok ut kortet nå. Og jeg så ingen feil. Men da jeg begynte å vippe på kjøleribben/vifta så, så jeg at hele rugget fram og tilbake :-( Det vil altså si når jeg har sagt til dere at den ikke var varm så var den ikke nær skjermkortet en gang!!! Fy fader så dårlig. Et skjermkort til 2498,- som ikke går an å bruke!!!!

Hva gjør jeg nå a? Er det mulighet for å bytte kortet? Vil ha shappire isteden!!!! Eller får jeg en ny forbedret vifte?

• 3 uker senere...
Tok ut kortet nå. Og jeg så ingen feil. Men da jeg begynte å vippe på kjøleribben/vifta så, så jeg at hele rugget fram og tilbake :-( Det vil altså si når jeg har sagt til dere at den ikke var varm så var den ikke nær skjermkortet en gang!!! Fy fader så dårlig. Et skjermkort til 2498,- som ikke går an å bruke!!!!

Hva gjør jeg nå a? Er det mulighet for å bytte kortet? Vil ha shappire isteden!!!! Eller får jeg en ny forbedret vifte?

Jeg og fikk mitt Powercolor for 2 dager siden, kjente på viften og denne var veldig "løs" skal den være slik???

Jeg og fikk mitt Powercolor for 2 dager siden, kjente på viften og denne var veldig "løs" skal den være slik???

Hei

Ja den skal være sånn fordi jeg byttet kortet mitt og fikk den nye rev en :) Uansett var det Twinmosen som skapte problemer ikke Skjermkortet :ermm:

Twinmos = :thumbdown:

Ja kan være mange ting. Men grunnen til at jeg trodde det var minne er åga jeg har et Athlon 64 bits system.

Men har nå oppgradert til føgende

Msi kt8 neo fis2r

Corsair Twinx 1024

3200+ 1 mb cache

Powercolor radeon 9800 pro

Enermax 431 w whisper series

Har ikke fått cpu en enda men venter:) Men svaret jeg fikk fra Abit var at det kunne være: Skjermkort, Psu, Cpu, hk og ramen :-/

Dette tilsier jo nesten hele pcen men brukte angrerettloven så vi får se når jeg får cpu en min :)

Hei

Kjøpte meg en ny pc og kjøpteµed et Powercolor radeon 9800 pro. Men når jeg skal spille går det ca 2 min så klikker det! eNTEN MÅ JEG RESTARTE PC EN ELLER SÅ GÅR DEN BARE TILBAKE TIL WINDOWS!!!!

Noen som vet hva jeg skal gjøre???

Kan hende at du har for liten strømforsyner!

431W holder i milevis med det oppsettet der...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...