frohmage Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Folkflesk skrev (51 minutter siden): Burde skrevet videreformidlet apanasje. Jeg synes ikke noen har noe med hvordan andre bruker lønna si.
Folkflesk Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden (endret) frohmage skrev (34 minutter siden): Jeg synes ikke noen har noe med hvordan andre bruker lønna si. Nei, hvis de brukte apanasjen til våpenhandel eller prostitusjon så ville det selvsagt vært helt greit for oss. Endret 1 time siden av Folkflesk 2
frohmage Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Folkflesk skrev (7 minutter siden): Nei, hvis de brukte apanasjen til våpenhandel eller prostitusjon så ville det selvsagt vært helt greit for oss. Hvem har gjort det?
Folkflesk Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden frohmage skrev (9 minutter siden): Hvem har gjort det? Ikke enig i at er totalt likegyldig hva apanasjen brukes til.
frohmage Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Folkflesk skrev (1 minutt siden): Ikke enig i at er totalt likegyldig hva apanasjen brukes til. Nei, men skal vi bry oss om hva apanasjen brukes til etter at den er gitt bort? Det er ikke MetteMarit som kjøper horer og kokain, såvidt vi veit.
Folkflesk Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden (endret) frohmage skrev (5 minutter siden): Nei, men skal vi bry oss om hva apanasjen brukes til etter at den er gitt bort? Det er ikke MetteMarit som kjøper horer og kokain, såvidt vi veit. Nei, hvis hun gir det videre til en sønn som bruker det på horer og kokain så er det iallefall ikke greit for meg. Endret 1 time siden av Folkflesk
frohmage Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Folkflesk skrev (8 minutter siden): Nei, hvis hun gir det videre til en sønn som bruker det på horer og kokain så er det iallefall ikke greit for meg. Hva om hun gir det videre til en som gir det videre til en som kjøper knark?
Folkflesk Skrevet 59 minutter siden Skrevet 59 minutter siden frohmage skrev (14 minutter siden): Hva om hun gir det videre til en som gir det videre til en som kjøper knark? Høiby gir det ikke videre. Slapp av.
frohmage Skrevet 56 minutter siden Skrevet 56 minutter siden Folkflesk skrev (1 minutt siden): Høiby gir det ikke videre. Slapp av. Hvilken Høiby, og hvor skal vi sette grensa?
wampster Skrevet 55 minutter siden Skrevet 55 minutter siden frohmage skrev (1 time siden): Jeg synes ikke noen har noe med hvordan andre bruker lønna si. Så om statsministeren vår (eller en annen minister) blir tatt i å kjøpe narkotika, betale håndverkere sorte penger, henge med/gi penger til tungt kriminelle så er du av formeningen av at det skal ikke noen andre bry seg om...? Vill mening å ha 1
frohmage Skrevet 50 minutter siden Skrevet 50 minutter siden wampster skrev (Akkurat nå): Så om statsministeren vår (eller en annen minister) blir tatt i å kjøpe narkotika, betale håndverkere sorte penger, henge med/gi penger til tungt kriminelle så er du av formeningen av at det skal ikke noen andre bry seg om...? Vill mening å ha Jo, men det har de vel ikke gjort? Dette handler jo om ha noen andre har brukt pengene til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå