Gå til innhold

Marius Borg Høiby og vold

Gargantua

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
frohmage skrev (34 minutter siden):

Jeg synes ikke noen har noe med hvordan andre bruker lønna si.

Nei, hvis de brukte apanasjen til våpenhandel eller prostitusjon så ville det selvsagt vært helt greit for oss.

Endret av Folkflesk
  • Liker 2
Skrevet
Folkflesk skrev (7 minutter siden):

Nei, hvis de brukte apanasjen til våpenhandel eller prostitusjon så ville det selvsagt vært helt greit for oss.

Hvem har gjort det?

Skrevet
Folkflesk skrev (1 minutt siden):

Ikke enig i at er totalt likegyldig hva apanasjen brukes til.

Nei, men skal vi bry oss om hva apanasjen brukes til etter at den er gitt bort? Det er ikke MetteMarit som kjøper horer og kokain, såvidt vi veit.

Skrevet (endret)
frohmage skrev (5 minutter siden):

Nei, men skal vi bry oss om hva apanasjen brukes til etter at den er gitt bort? Det er ikke MetteMarit som kjøper horer og kokain, såvidt vi veit.

Nei, hvis hun gir det videre til en sønn som bruker det på horer og kokain så er det iallefall ikke greit for meg.

Endret av Folkflesk
Skrevet
Folkflesk skrev (8 minutter siden):

Nei, hvis hun gir det videre til en sønn som bruker det på horer og kokain så er det iallefall ikke greit for meg.

Hva om hun gir det videre til en som gir det videre til en som kjøper knark?

Skrevet
frohmage skrev (1 time siden):

Jeg synes ikke noen har noe med hvordan andre bruker lønna si.

Så om statsministeren vår (eller en annen minister) blir tatt i å kjøpe narkotika, betale håndverkere sorte penger, henge med/gi penger til tungt kriminelle så er du av formeningen av at det skal ikke noen andre bry seg om...?

Vill mening å ha

• Liker 1
Skrevet
wampster skrev (Akkurat nå):

Så om statsministeren vår (eller en annen minister) blir tatt i å kjøpe narkotika, betale håndverkere sorte penger, henge med/gi penger til tungt kriminelle så er du av formeningen av at det skal ikke noen andre bry seg om...?

Vill mening å ha

Jo, men det har de vel ikke gjort? Dette handler jo om ha noen andre har brukt pengene til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...