Gå til innhold

Føler meg litt utenfor på forumet


Gjest 15749...4f5

Anbefalte innlegg

Gjest 15749...4f5

Vet ikke om det er riktig underforum.

Men jeg føler meg litt utenfor her i formet 🫣

Jeg brukte kvinneguiden mye før, men fikk slettet meg som bruker da jeg var uenig med en del ting der (dette er ikke en tråd for å diskutere kvinneguiden, eller sette kg og diskusjon.no opp mot hverandre). Jeg synes begge forumer har mye bra. 

Synes det er veldig mange kloke og kunnskapsrike mennesker her på diskusjon.no. Mange gode diskusjoner. Men ofte tør jeg ikke å komme med meningen min eller spørre, for jeg føler meg dum iforhold til mange andre her. Ikke minst bruker jeg oftest anonym funksjonen når mulig. 

Men jeg elsker å diskutere og for tiden er det der jeg får mye av det sosiale fra. Går inn på en tråd jeg synes er interessant, men tør ikke alltid å skrive noe. Eller begynner å lage en tråd, for så å slette den. 

Flere som føler det sånn? ☺️

Anonymous poster hash: 15749...4f5

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kommer også fra KG, og synes diskusjonsmiljøet er mye bedre her, det virker ikke innafor å være ekkel kun for å være ekkel. Nå vet jeg ikke hvem du er, så det er vanskelig å si noe sånn sett, men generelt er det jo slik at jo mer du skriver med egen bruker, jo mer kjent med "deg" bllir andre, og en finner kanskje noen som en har en god relasjon til. Hvis en velger å være anonym så kan en få noen fine diskusjoner, men får kanskje ikke så lett relasjoner som når en skriver med brukernavn?

Litt usikker på om jeg forstår hvordan du føler deg utenfor, det er ikke for å kritisere, men hvis en skriver som anonym eller er redd for å delta så blir det kanskje litt lett å falle utenfor eller føle seg utenfor? 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

For å svare på spørsmålet: Nei.

Men jeg kan forstå at noen føler det sånn.. Er et bredt spekter av mennesker her og mange har opplevd ting andre aldri vill oppleve og vil ha sitt unike perspektiv på ting.

Dine meninger kan være dumme, hva så? Å ha dumme meninger er en del av å være menneske.
Noen skriver om de, andre snakker høyt om de, andre snakker aldri om de.
Men en ting er sikkert..vi har alle det fra tid og annen.

Vi mennesker er ikke så unike som vi liker å tro.. Det du har tenkt, har noen andre tenkt før deg.
Det du gjør, har andre gjort før deg  ( Okei da..Det er noen ytterst få ting som ingen har tenkt eller gjort..Men da snakker vi enkelthendelser spredt utover på milliarder av mennesker..Både nå og før oss ) 

Skriv det du føler for..Viktigste jeg syntes er jo egentlig bare å være snill så godt det går.
alle kan ha en dårlig dag og skrive noe feil også..Andre vil bare lufte tanker.

All inn all..Forumdiskusjoner er ikke en så big deal.

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...