Tussi Skrevet 14. september Skrevet 14. september Sovna skrev (3 minutter siden): Apropos kloakk/metan.. Stakkars...... 1 1
Sovna Skrevet 14. september Skrevet 14. september Tussi skrev (1 minutt siden): Stakkars...... Kanskje ikke dette han så for seg når han var liten og drømte om å bli lastebilsjåfør. 2
Sovna Skrevet 14. september Skrevet 14. september Robert Gustafsson(alle sveriges komiker) som bussjåfør. Ikke fiser, men pisser i en plastflaske. En busstur for lettlurte til Tallin for å skaffe seg damer. Bussjåføren kalles Lasse Kongo. 1
Tussi Skrevet 15. september Skrevet 15. september MR SPEED skrev (8 minutter siden): Slått ny rekord i fising nå 🤪🤪 Jeg var på universitetet idag, tok piller for IKKE å fise, men synes jeg hørte en annen fise 1
Vokteren Skrevet 16. september Skrevet 16. september Tussi skrev (18 timer siden): Jeg var på universitetet idag, tok piller for IKKE å fise, men synes jeg hørte en annen fise Sikkert tordenvær eller et stolben som skrapte langs gulvet. Ingen fiser vel i det offentlige rom ? 🙂 1
Tussi Skrevet 16. september Skrevet 16. september Vokteren skrev (1 time siden): Sikkert tordenvær eller et stolben som skrapte langs gulvet. Ingen fiser vel i det offentlige rom ? 🙂 Alle holdt på med yoga, så det kan veldig godt ha vært en fis 😅 1
MR SPEED Skrevet 25. september Skrevet 25. september Har dritte vær dag fiser hele tiden nesten da..😜😜cola sitter i kroppen syra fiser nesten hele tiden, kutta ut cola bare vann nei kan ikke slutte med cola er cola haloliker da da mye fising da promp😜 er ordblind oxo skriver fra meta quest 3 vr briller😍 1
Tussi Skrevet 26. september Skrevet 26. september backtoback skrev (12 minutter siden): Har du hørt historien om han som var på zoom og trodde han hadde skrudd av lyden, slapp en brakfis og lyste opp på skjermen hos alle 😅 2
Jarmo Skrevet 26. september Skrevet 26. september Syns dataskjermen lukter hver gang jeg er innom denne tråden..^^ 1 1
Tussi Skrevet 26. september Skrevet 26. september Jarmo skrev (10 minutter siden): Syns dataskjermen lukter hver gang jeg er innom denne tråden..^^ Ja, det er overføring av sensoriske data 😅 1 1
MR SPEED Skrevet 26. september Skrevet 26. september Fiser jeg mere risikerer jeg @Jarmo klager på fisingen min 😝😝😝😝 1 2
MR SPEED Skrevet 1. oktober Skrevet 1. oktober Nå kom en brøler av en fis lang å bråkete ...😃holder pusten 😝 2
Vokteren Skrevet 3. oktober Skrevet 3. oktober Skal på fårikålfest i ettermiddag. I natt må nok fruen og jeg sove på hvert vårt rom og ta i bruk luftrenseren….. 2
backtoback Skrevet 3. oktober Skrevet 3. oktober (endret) En god dose Heinz tomatbønner og 5x8 "eksosrør" gjør også susen Endret 3. oktober av backtoback 2
Tussi Skrevet 6. oktober Skrevet 6. oktober backtoback skrev (På 3.10.2025 den 13.56): En god dose Heinz tomatbønner og 5x8 "eksosrør" gjør også susen Gasskraftverk 1 1
Jobs Skrevet lørdag kl 07:54 Skrevet lørdag kl 07:54 Lo godt av denne saken . https://www.abcnyheter.no/nyheter/mann-nektet-erstatning-etter-fise-episode-pa-fly/1247295 1 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå