Gå til innhold

Fallout 4-oppgraderingene for PlayStation 5 og Xbox Series X/S er endelig klare


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
seth_vacn skrev (10 minutter siden):

Hadde vært fint om de gadd å legge til støtte for ultrawide monitorer også

Har du lest artikkelen? Eller tenker du på konsollene nå?

Sitat

PC-spillerne blir heller ikke glemt. En oppdatering for Fallout 4 på PC introduserer blant annet støtte for brede og ultrabrede skjermer. Oppdateringer til noen av oppdragene i spillet kommer også til, samt muligheten til å kjøpe Fallout 4 i Epic Games Store.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Fleskelars skrev:
Nå skal kua vakuumsuges for melk for ørtende gang , særlig pga tvserien. De skulle ha gitt beng I Starfield og heller gitt oss Fallout 5 nå .
En gratis oppdatering er å vakuumsuge melk? For en kommentar dette er da. Utviklerne ville prøve noe nytt og det gikk ikke helt etter planen. Men håper ikke alle tenker som deg, og slutter å prøve nye ting
  • Liker 4
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
BakaBerg skrev (2 timer siden):
Fleskelars skrev (3 timer siden):
Nå skal kua vakuumsuges for melk for ørtende gang , særlig pga tvserien. De skulle ha gitt beng I Starfield og heller gitt oss Fallout 5 nå .

En gratis oppdatering er å vakuumsuge melk? For en kommentar dette er da. Utviklerne ville prøve noe nytt og det gikk ikke helt etter planen. Men håper ikke alle tenker som deg, og slutter å prøve nye ting

Helt enig, dette er kun positivt. Gleder meg til å spille gjennom det på ny :) 
Noen folk blir aldri fornøyde 🤷‍♂️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Guybrush 3pwood skrev:
BakaBerg skrev (2 timer siden):
Fleskelars skrev (3 timer siden):
Nå skal kua vakuumsuges for melk for ørtende gang , særlig pga tvserien. De skulle ha gitt beng I Starfield og heller gitt oss Fallout 5 nå .

En gratis oppdatering er å vakuumsuge melk? For en kommentar dette er da. Utviklerne ville prøve noe nytt og det gikk ikke helt etter planen. Men håper ikke alle tenker som deg, og slutter å prøve nye ting

Helt enig, dette er kun positivt. Gleder meg til å spille gjennom det på ny :) 
Noen folk blir aldri fornøyde 🤷‍♂️

Jeg må beklage og moderere meg noe , klart denne oppdateringen er gode nyheter for konsollbrukere . Peace out 😉 .
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Fleskelars skrev (På 12.4.2024 den 12:23 PM):

Nå skal kua vakuumsuges for melk for ørtende gang , særlig pga tvserien. De skulle ha gitt beng I Starfield og heller gitt oss Fallout 5 nå .

Eller så skulle starfield vært Fallout noen hundre år i fremtiden når mennesket har begynt å utforske verdensrommet.... 🤷

Lenke til kommentar
Fleskelars skrev:
Guybrush 3pwood skrev:
BakaBerg skrev (2 timer siden):
Fleskelars skrev (3 timer siden):
Nå skal kua vakuumsuges for melk for ørtende gang , særlig pga tvserien. De skulle ha gitt beng I Starfield og heller gitt oss Fallout 5 nå .

En gratis oppdatering er å vakuumsuge melk? For en kommentar dette er da. Utviklerne ville prøve noe nytt og det gikk ikke helt etter planen. Men håper ikke alle tenker som deg, og slutter å prøve nye ting

Helt enig, dette er kun positivt. Gleder meg til å spille gjennom det på ny :) 
Noen folk blir aldri fornøyde 🤷‍♂️

Jeg må beklage og moderere meg noe , klart denne oppdateringen er gode nyheter for konsollbrukere . Peace out 😉 .
Sjeldent! 👏🏾👏🏾👏🏾
Lenke til kommentar

pc oppdateringen idag ødela bare mods. hadde kjøpt upatcha gog versjonen for slippe trøbbelet. eller faktisk ha mulighet til velge versjon. (husker ets 2 og promods på dette)

 

weapon debris er ennå ikke fikset.

seth_vacn skrev (På 12.4.2024 den 7:29 AM):

Hadde vært fint om de gadd å legge til støtte for ultrawide monitorer også

tror ikke det virker ennå. edit: de har bare gjort det til halveis fungere.

https://steamcommunity.com/app/377160/discussions/0/4348864383402949174/

Endret av joandreas
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...