Gå til innhold

Hva Ukraina skal brukes til etter krigen


Anbefalte innlegg

Hundretusener av ukrainske menn er drept eller skadet for livet i løp av krigen. Som vi har finansiert med milliarder. USA og Storbritannia nektet Ukraina fred i starten av krigen.

Jeg tror at de kommer til å slippe inn hundretusener av afrikanere, asiatere ol. i Ukraina etter krigen er over. 

Jeg tenkte meg for snart 2 år siden at det var noe slikt som dette som låg i kortene. At dette var det de ville skje.

Jeg vil i hovedsak bare ha denne tråden her slik at jeg kan ta den opp igjen etter krigen er over :)

Endret av qwerty11
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
2 hours ago, qwerty11 said:

Hundretusener av ukrainske menn er drept eller skadet for livet i løp av krigen. Som vi har finansiert med milliarder. USA og Storbritannia nektet Ukraina fred i starten av krigen.

Jeg tror at de kommer til å slippe inn hundretusener av afrikanere, asiatere ol. i Ukraina etter krigen er over. 

Jeg tenkte meg for snart 2 år siden at det var noe slikt som dette som låg i kortene. At dette var det de ville skje.

Jeg vil i hovedsak bare ha denne tråden her slik at jeg kan ta den opp igjen etter krigen er over :)



Hva er egentlig greia med at folk som støtter Russland projiserer så hardt, eller forsøker å komme egne problemer i forkjøp ved å forsøke å lempe dem over på andre?

Flere ganger så mange russiske menn som ukrainske er skadet og særlig drept, da russerne ikke har nevneverdig med ambulanser og feltsykehus.

Russland har allerede begynt å ta inn folk fra tredje verden både i hæren sin men også inn i Russland for å bøte på befolkningsproblemene.

Etter krigen antar jeg at Ukraina vil oppleve mye russisk turisme fra etterlatte som vil søke etter sine kjæres døde kropper eller besøke massegraver med russiske soldater. Utover det vil Ukraina bli medlem av EU og NATO og ha stor økonomisk fremgang, noe som vil føre til mye ulovlig innvandring fra Russland, der horder av desperate russiske sivile forsøker å få seg jobb i Ukraina.

  • Liker 3
  • Innsiktsfullt 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...