Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

AVA go p40 larg og medium bundle (høytrykkspyler)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Husk å kjøpe ekstra vannfilter og alle pakninger. De må byttes hvert år. Jeg måtte kjøpe ny pistol også da denne vistnok hadde fått frostskader og det var ikke deler å få. Det rare er at maskinen ble satt inne når utetempen nærmet seg +5 og sto da i +20 frem til mai. Likevel var det frostskader i følge forhandler. Vannfilteret kan du skylle og vaske, men er likevel tett når maskinen hentes ut om våren. Innsatsen får du ikke kjøpt så man må kjøpe hele. Ava er flotte maskiner, men det er noe hele tiden. Alltid en lekkasje eller noe tett. Savner Nilfisken. Den kjørte jeg tom på høsten og lot den stå ute. Virker enda og er den som blir brukt først om våren til jeg har fått servet avaen, igjen.

Lenke til kommentar
Femtekolonne skrev (12 minutter siden):

Husk å kjøpe ekstra vannfilter og alle pakninger. De må byttes hvert år. Jeg måtte kjøpe ny pistol også da denne vistnok hadde fått frostskader og det var ikke deler å få. Det rare er at maskinen ble satt inne når utetempen nærmet seg +5 og sto da i +20 frem til mai. Likevel var det frostskader i følge forhandler. Vannfilteret kan du skylle og vaske, men er likevel tett når maskinen hentes ut om våren. Innsatsen får du ikke kjøpt så man må kjøpe hele. Ava er flotte maskiner, men det er noe hele tiden. Alltid en lekkasje eller noe tett. Savner Nilfisken. Den kjørte jeg tom på høsten og lot den stå ute. Virker enda og er den som blir brukt først om våren til jeg har fått servet avaen, igjen.

Hadde P80 Evolution. Pistolgrep røk som for alle andre, mikrobryter røk 2x ganger og så fikk jeg full retur og kjøper aldri derfra igjen. De er fryktelig vanskelige å ha med å gjøre når noe går galt og det kommer det til å gjøre. 

Har hatt Karcher K7 Premium siden dette og den vasker like bra og virker hele tiden. Styr unna AVA, de er gode i bruk som du nevner men har helt håpløs kvalitet. Invester i en ny slange til Nilfisk / Karcher så har du like god HT spyler som virker når du trenger det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...