Maskinfører Skrevet 9. juni Skrevet 9. juni Tussi skrev (16 minutter siden): Vi valgte å levere han til en dyreklinikk for kremasjon.... 😪 Dere gjorde det ja får urne også? 😻😻❤️❤️ 1
Tussi Skrevet 9. juni Forfatter Skrevet 9. juni Maskinfører skrev (11 minutter siden): Dere gjorde det ja får urne også? 😻😻❤️❤️ Nei, vi får den ikke tilbake... Men det blir en form for verdighet ihvertfall, jeg synes det er tragisk, hva er poenget med å bli født for å dø? 2
Maskinfører Skrevet 9. juni Skrevet 9. juni Tussi skrev (1 minutt siden): Nei, vi får den ikke tilbake... Men det blir en form for verdighet ihvertfall, jeg synes det er tragisk, hva er poenget med å bli født for å dø? Åja sånn separat kremasjon men asken strøs? Ja det kan du lure på ❤️😻
Tussi Skrevet 9. juni Forfatter Skrevet 9. juni Maskinfører skrev (5 minutter siden): Åja sånn separat kremasjon men asken strøs? Ja det kan du lure på ❤️😻 Nei, felles kremasjon... bedre enn at han bare blir gravd med en plass... Men nå har jeg fått en annen pus 2
Mannen med ljåen Skrevet 9. juni Skrevet 9. juni Jeg har ikke klappet katt på lenge. Kan du kose en katt fra meg? 😻 4
Tussi Skrevet 9. juni Forfatter Skrevet 9. juni Mannen med ljåen skrev (16 minutter siden): Jeg har ikke klappet katt på lenge. Kan du kose en katt fra meg? 😻 20260610_010213.mp4 5
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. juni Skrevet 9. juni Tussi skrev (3 timer siden): Jeg tror det var noe galt med den egentlig, den var veldig svak, og beveget seg nesten ikke.jeg varmet den mot magen min før vi fikk varmekabler på pg sånn, under genseren min. Og den fikk nok mat. Men den døde... 🌹🌹 2
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. juni Skrevet 9. juni Tussi skrev (2 minutter siden): 20260610_010213.mp4 Tussi skrev (31 minutter siden): Her ligger hun i senga mi, akkurat nå Vi synes at dette er en nydelig pusekatt.😻😻 3
Tussi Skrevet 9. juni Forfatter Skrevet 9. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden): Vi synes at dette er en nydelig pusekatt.😻😻 Jeg er helt enig🥰🥰🥰🥰 3
Maskinfører Skrevet 9. juni Skrevet 9. juni Tussi skrev (1 time siden): Nei, felles kremasjon... bedre enn at han bare blir gravd med en plass... Men nå har jeg fått en annen pus Ja det er jo det du får gi han ett navn 💔❤️😻 du har fått en annen pus ja 😻 ❤️ 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. juni Skrevet 10. juni Tussi skrev (3 timer siden): Jeg er helt enig🥰🥰🥰🥰 🥰🥰 1
Tussi Skrevet 12. juni Forfatter Skrevet 12. juni Det er ikke bare glede med dyr... den ene kattungen jeg har gitt melk i noen uker døde.... fant han død igår... har mistet to nå, det har aldri skjedd før at jeg har mistet noen hos meg som jeg prøvde å hjelpe. Avlive ja, men ikke når jeg hjalp dem...
Maskinfører Skrevet 12. juni Skrevet 12. juni Tussi skrev (Akkurat nå): 🥰 Hehe 😻😻 åssen går det med pusene? 😻😻
Tussi Skrevet 12. juni Forfatter Skrevet 12. juni Maskinfører skrev (2 minutter siden): Hehe 😻😻 åssen går det med pusene? 😻😻 Den ene døde.... den jeg hadde fant vi eier til, de andre er der, gir to av ungene melk 2
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. juni Skrevet 13. juni Tussi skrev (5 timer siden): Det er ikke bare glede med dyr... den ene kattungen jeg har gitt melk i noen uker døde.... fant han død igår... har mistet to nå, det har aldri skjedd før at jeg har mistet noen hos meg som jeg prøvde å hjelpe. Avlive ja, men ikke når jeg hjalp dem... 🌹🌹 2
Maskinfører Skrevet 13. juni Skrevet 13. juni Tussi skrev (17 timer siden): Den ene døde.... den jeg hadde fant vi eier til, de andre er der, gir to av ungene melk Ja jeg vet om den som døde var den Grå og hvit? Dere fant eier ja så fint så fint at de gir ungene melk 😻😻 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå