Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. juni Skrevet 6. juni Vi synes at dette er nydelige søte pusekatter.😻😻 2
Maskinfører Skrevet 6. juni Skrevet 6. juni Tussi skrev (6 timer siden): Hun er pissesur, klarte meg da jeg skulle veie en kattunge og jeg kom litt for nær henne Ja hun var sur det ser man på henne 😻😻 fine pusen ❤️😻😻😻 1
Maskinfører Skrevet 6. juni Skrevet 6. juni Tussi skrev (10 timer siden): Hun her er helt fin Søt Pus ❤️❤️❤️❤️😻😻😻😻 1
Maskinfører Skrevet 6. juni Skrevet 6. juni Tussi skrev (10 timer siden): Hun her er helt ok,.og det er en til som jeg ikke fikk godt bilde av, 5 unger og 3 mødre. Alle kom fra en gård Søt Pusunge ❤️❤️❤️❤️😻😻😻😻 1
Maskinfører Skrevet 6. juni Skrevet 6. juni Tussi skrev (10 timer siden): Disse 3 har jeg gitt melk og veid, nå spiser de så mye selv at jeg bare sjekker de legger på seg Søte puseunger ❤️❤️❤️❤️😻😻😻😻 1
Maskinfører Skrevet 6. juni Skrevet 6. juni Tussi skrev (10 timer siden): Hun er pissesur, klarte meg da jeg skulle veie en kattunge og jeg kom litt for nær henne Søt Pus ❤️❤️❤️❤️😻😻😻😻 1
Maskinfører Skrevet 7. juni Skrevet 7. juni Tussi skrev (På 5.6.2026 den 21.17): Hun her er helt fin Grå? ❤️😻 1
Tussi Skrevet 7. juni Forfatter Skrevet 7. juni Maskinfører skrev (4 timer siden): Grå? ❤️😻 Ja, hun er faktisk normal også😍 1
Maskinfører Skrevet 7. juni Skrevet 7. juni Tussi skrev (6 minutter siden): Ja, hun er faktisk normal også😍 Det er bra for en fin pus kan hete Gråtass og eller Tussi 😻❤️😻 1
Tussi Skrevet 9. juni Forfatter Skrevet 9. juni Den ene pusen fikk 1 unge, og jeg forsøkte å flaske den opp og gi varme, men den døde inatt, mindre enn 12 timer etter den var født.... 😪 1 2
Maskinfører Skrevet 9. juni Skrevet 9. juni Tussi skrev (9 timer siden): Den ene pusen fikk 1 unge, og jeg forsøkte å flaske den opp og gi varme, men den døde inatt, mindre enn 12 timer etter den var født.... 😪 Uffda så trist 😭😭😭😭😭😻😻😻😻😻❤️❤️❤️❤️ kondolere så måsse @Tussi 😿😿😿😻😻😻 kanskje den gikk bort pga mor var så stresset før den ble født? 😻😻😻😻😻😿😿😿😿😿😿😻😻😻😻😻😻❤️❤️❤️❤️❤️❤️ 2
Tussi Skrevet 9. juni Forfatter Skrevet 9. juni (endret) Maskinfører skrev (7 minutter siden): Uffda så trist 😭😭😭😭😭😻😻😻😻😻❤️❤️❤️❤️ kondolere så måsse @Tussi 😿😿😿😻😻😻 kanskje den gikk bort pga mor var så stresset før den ble født? 😻😻😻😻😻😿😿😿😿😿😿😻😻😻😻😻😻❤️❤️❤️❤️❤️❤️ Jeg tror det var noe galt med den egentlig, den var veldig svak, og beveget seg nesten ikke.jeg varmet den mot magen min før vi fikk varmekabler på pg sånn, under genseren min. Og den fikk nok mat. Men den døde... Endret 9. juni av Tussi 3
Maskinfører Skrevet 9. juni Skrevet 9. juni Tussi skrev (5 minutter siden): Jeg tror det var noe galt med den egentlig, den var veldig svak, og beveget seg nesten ikke.jeg varmet den mot magen min før vi fikk varmekabler på pg sånn, under genseren min. Og den fikk nok mat. Men den døde... Så søt 😻 nei det var trist @Tussi ja mye mulig det ser jo frisk ut men må ha vært noe inni da 😻 hva skjer med pus nå? 😻❤️ Fars onkel var også veldig svak når han ble født 12 Juli 1906 legen sa han ville ikke overleve natta oldefar var fortvilet og foreslo å gi barnet en T-Skje Cognac noe legen og presten syns var en dårlig ide men oldefar insisterte og gi en T-Skje etter noen minutter viste gutten bedring og legen mente dette kunne gå bra og mannen ble 91 år gammel 😀 1
Tussi Skrevet 9. juni Forfatter Skrevet 9. juni Maskinfører skrev (1 minutt siden): Så søt 😻 nei det var trist @Tussi ja mye mulig det ser jo frisk ut men må ha vært noe inni da 😻 hva skjer med pus nå? 😻❤️ Fars onkel var også veldig svak når han ble født 12 Juli 1906 legen sa han ville ikke overleve natta oldefar var fortvilet og foreslo å gi barnet en T-Skje Cognac noe legen og presten syns var en dårlig ide men oldefar insisterte og gi en T-Skje etter noen minutter viste gutten bedring og legen mente dette kunne gå bra og mannen ble 91 år gammel 😀 Haha artig, mye god medisin i konjakk altså 😀 1
Maskinfører Skrevet 9. juni Skrevet 9. juni Tussi skrev (3 minutter siden): Haha artig, mye god medisin i konjakk altså 😀 Ja det er jo det Oldefar var jo født i 1880 og brukte Cognac som medisin var ikke så mye medisin på den tiden 😀 hadde han tannverk spikka han ut tanna sjøl 😀 1
Maskinfører Skrevet 9. juni Skrevet 9. juni Tussi skrev (1 time siden): Haha artig, mye god medisin i konjakk altså 😀 Ja det er jo det Oldefar var jo født i 1880 og brukte Cognac som medisin var ikke så mye medisin på den tiden 😀 hadde han tannverk spikka han ut tanna sjøl 😀 1
Tussi Skrevet 9. juni Forfatter Skrevet 9. juni Maskinfører skrev (43 minutter siden): Har du holdt Begravlse for pus @Tussi ? 😻❤️🙏🕯️🕯️ Vi valgte å levere han til en dyreklinikk for kremasjon.... 😪 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå