Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Vi synes at dette er nydelige søte pusekatter.😻😻
Maskinfører Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Tussi skrev (6 timer siden): Hun er pissesur, klarte meg da jeg skulle veie en kattunge og jeg kom litt for nær henne Ja hun var sur det ser man på henne 😻😻 fine pusen ❤️😻😻😻
Maskinfører Skrevet 6 minutter siden Skrevet 6 minutter siden Tussi skrev (10 timer siden): Hun her er helt fin Søt Pus ❤️❤️❤️❤️😻😻😻😻
Maskinfører Skrevet 5 minutter siden Skrevet 5 minutter siden Tussi skrev (10 timer siden): Hun her er helt ok,.og det er en til som jeg ikke fikk godt bilde av, 5 unger og 3 mødre. Alle kom fra en gård Søt Pusunge ❤️❤️❤️❤️😻😻😻😻
Maskinfører Skrevet 5 minutter siden Skrevet 5 minutter siden Tussi skrev (10 timer siden): Disse 3 har jeg gitt melk og veid, nå spiser de så mye selv at jeg bare sjekker de legger på seg Søte puseunger ❤️❤️❤️❤️😻😻😻😻
Maskinfører Skrevet 4 minutter siden Skrevet 4 minutter siden Tussi skrev (10 timer siden): Hun er pissesur, klarte meg da jeg skulle veie en kattunge og jeg kom litt for nær henne Søt Pus ❤️❤️❤️❤️😻😻😻😻
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå