Tussi Skrevet 22. oktober Forfatter Skrevet 22. oktober Maskinfører skrev (4 timer siden): Er hun snill? ❤️😻 Ja veldig ❤️ 1 2
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 22. oktober Skrevet 22. oktober Tussi ser ut til og være snill katt. Flott katt forresten. ☺️🤗 3
Maskinfører Skrevet 22. oktober Skrevet 22. oktober Tussi skrev (1 time siden): Ja veldig ❤️ Det er bra 😀❤️😻 2
Maskinfører Skrevet 22. oktober Skrevet 22. oktober Tussi skrev (22 timer siden): Hva heter Pusemor da ? ❤️😻 2
Tussi Skrevet 22. oktober Forfatter Skrevet 22. oktober Maskinfører skrev (Akkurat nå): Hva heter Pusemor da ? ❤️😻 Vet ikke, det er ikke jeg som har henne... 1 2
Maskinfører Skrevet 22. oktober Skrevet 22. oktober Tussi skrev (16 minutter siden): Vet ikke, det er ikke jeg som har henne... Å nei ❤️😻 kanskje hun også får navnet Tussi ? ❤️😻 2
Tussi Skrevet 22. oktober Forfatter Skrevet 22. oktober Maskinfører skrev (Akkurat nå): Å nei ❤️😻 kanskje hun også får navnet Tussi ? ❤️😻 Hvem vet? Jeg savner pusene mine.. 1 2
Maskinfører Skrevet 22. oktober Skrevet 22. oktober Tussi skrev (3 minutter siden): Hvem vet? Jeg savner pusene mine.. Ja kanskje det ❤️😻 ja det forstår jeg savner mine puser også ❤️😻 2
Tussi Skrevet 22. oktober Forfatter Skrevet 22. oktober Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja kanskje det ❤️😻 ja det forstår jeg savner mine puser også ❤️😻 ❤️💔❤️💔❤️💔❤️💔 1 2
Maskinfører Skrevet 22. oktober Skrevet 22. oktober Tussi skrev (12 minutter siden): ❤️💔❤️💔❤️💔❤️💔 ❤️💔❤️💔❤️💔❤️💔❤️💔 2
DukeNukem3d Skrevet 22. oktober Skrevet 22. oktober (endret) Katt er det kjekkeste som finnes. Min fant på så mye gøy man måtte le av. Den la seg ofte i senga mi, men så etter en stund så klarte den på merkelig vis å rulle seg igjennom et mellomrom mellom senga og madrassen så den havnet i en skuffe under senga mi. Da begynte den å mjaue til jeg åpnet skuffen. Og dette gjorde hun HVER kveld. En gang var jeg så trøtt at jeg sov videre tross mjauing, da klarte den med noen smell og noen mjau å karre seg opp igjen. Så la den seg og sov oppå meg som om ingenting hadde hendt 🤭 Endret 22. oktober av DukeNukem3d 4
MR SPEED Skrevet 22. oktober Skrevet 22. oktober Tussi skrev (59 minutter siden): ❤️💔❤️💔❤️💔❤️💔 åsen gjør du det tar du vare på katter ingen vil ha lurer på lenge 3
Maskinfører Skrevet 22. oktober Skrevet 22. oktober MR SPEED skrev (16 minutter siden): åsen gjør du det tar du vare på katter ingen vil ha lurer på lenge Folk vil alltid ha katter 😀❤️😻 3
MR SPEED Skrevet 22. oktober Skrevet 22. oktober Var en vil katt utta for her,,,, ga den mat tullet litt veldig snil fikk den til å løpe fram til bake ble litt mere tiltro til meg da,, vet ikke men virket som den ble litt mindre redd da etter en stund,,,❤️❤️❤️ skulle gjerne hatt den som hus katt men vil katt hm nei 3
Tussi Skrevet 23. oktober Forfatter Skrevet 23. oktober MR SPEED skrev (8 timer siden): åsen gjør du det tar du vare på katter ingen vil ha lurer på lenge Ja, har dem til de får et hjem 3
Femtekolonne Skrevet 25. oktober Skrevet 25. oktober (endret) Edit; flyttet hele posten i en egen tråd da jeg virkelig har lyst til å finne ut av dette og det kanskje ødelegger denne tråden. Endret 26. oktober av Femtekolonne 2
Maskinfører Skrevet 2. november Skrevet 2. november Mannen med ljåen skrev (45 minutter siden): Mjævv? Ja 😻😻 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå