Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. mai Forfatter Skrevet 24. mai Vi innrømmer at vi har spist mye snacks i dag.😋😋
Sviskepott Skrevet 25. mai Skrevet 25. mai Det har ikke jeg, så da innrømmer jeg at jeg er på mitt aller, aller daffeste denne dagen. 😴
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. mai Forfatter Skrevet 25. mai Vi innrømmer at vi også liker og daffe.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. mai Forfatter Skrevet 25. mai Sviskepott skrev (5 timer siden): Daffekor.
MR SPEED Skrevet 26. mai Skrevet 26. mai (endret) Innrømmer dere glemte å sette innrømmer igjen opptatt med de her hm ok lover da tage dere vilt da første taging her @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (18 timer siden): Endret 26. mai av 75192
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. mai Forfatter Skrevet 26. mai 75192 skrev (39 minutter siden): Innrømmer dere glemte å sette innrømmer igjen opptatt med de her hm ok lover da tage dere vilt da første taging her @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene )
MR SPEED Skrevet 26. mai Skrevet 26. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (32 minutter siden): innrømmer dere skjønte det ikke taging nr 2 @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene )
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. mai Forfatter Skrevet 26. mai 75192 skrev (4 timer siden): innrømmer dere skjønte det ikke taging nr 2 @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Vi har sagt bare en innrømmelse om dagen fra hver bruker her i tråden. 1
MR SPEED Skrevet 28. mai Skrevet 28. mai Innrømmer jeg skulle ikke spise noe snop før lørdag help fant 2 gode poser brynild 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. mai Forfatter Skrevet 28. mai MR SPEED skrev (4 timer siden): Innrømmer jeg skulle ikke spise noe snop før lørdag help fant 2 gode poser brynild Vi innrømmer at vi sier nam nam.😋😋
MR SPEED Skrevet 3. juni Skrevet 3. juni innrømmer spist opp en stor japp nå våken innrømmer til har vifta på innrømmer nå hørt på ACDC innrømmer pakka ned all laberyntene som skrur på innrømmer lima loop innrømmer nå hørte på THE BEATLES innrømmer nå venta pakke i dag kommer i morgen innrømmer pakka var her om her om dagen innrømmer hadde angst her om dagen INNRØMMER NÅ BLIR CC @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) sure det var 10 innrømmelser da 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. juni Forfatter Skrevet 3. juni MR SPEED skrev (1 time siden): innrømmer spist opp en stor japp nå våken innrømmer til har vifta på innrømmer nå hørt på ACDC innrømmer pakka ned all laberyntene som skrur på innrømmer lima loop innrømmer nå hørte på THE BEATLES innrømmer nå venta pakke i dag kommer i morgen innrømmer pakka var her om her om dagen innrømmer hadde angst her om dagen INNRØMMER NÅ BLIR CC @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) sure det var 10 innrømmelser da Vi innrømmer at vi synes at du har knallbra musikksmak.
N-4K0 Skrevet 3. juni Skrevet 3. juni Jeg innrømmer at i mitt hode er ingen musikk like bra som trance 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. juni Forfatter Skrevet 3. juni Vi innrømmer at man går glipp av mye bra musikk om man fastlåser seg og hører på kun en sjanger.
N-4K0 Skrevet 4. juni Skrevet 4. juni Jeg innrømmer at det kan dere snakke om, 70-tallsrockelskere som dere er, hører dere i det hele tatt på annet? Spoiler Jeg hører faktisk på flere sjangere, jeg kan like både rock, pop, danseband, 80-tallsmusikk og i mindre grad både klassisk og rap, selv om de to siste er langt mer begrenset. Men det som for meg stort sett er uaktuelt er soul, jazz, blues, opera, country og 95% av hip hop og rap.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. juni Forfatter Skrevet 4. juni N-4K0 skrev (2 timer siden): Jeg innrømmer at det kan dere snakke om, 70-tallsrockelskere som dere er, hører dere i det hele tatt på annet? Skjul innhold Jeg hører faktisk på flere sjangere, jeg kan like både rock, pop, danseband, 80-tallsmusikk og i mindre grad både klassisk og rap, selv om de to siste er langt mer begrenset. Men det som for meg stort sett er uaktuelt er soul, jazz, blues, opera, country og 95% av hip hop og rap. Vi hører på all mulig type musikk både gammel og ny. 1
MR SPEED Skrevet 5. juni Skrevet 5. juni innrømmer hører på star children Spoiler https://music.youtube.com/watch?v=12fJAnaif34&si=1kLy415fwqQZihxn paul standly star children 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. juni Forfatter Skrevet 6. juni MR SPEED skrev (4 timer siden): innrømmer hører på star children Skjul innhold https://music.youtube.com/watch?v=12fJAnaif34&si=1kLy415fwqQZihxn paul standly star children
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå