Gå til innhold

Kommentar: Fra intens koordinasjon til intim nærhet – samarbeid i spill er så mangt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"It takes two" er et perfekt coop-spill for noen som ikke gamer så mye. Jeg nøt spillet med kjæresten. Jeg skulle ønske at det fantes flere lavterskel morsomme spill som "It takes two". Jeg skulle ønske at "Little Big Planet" fantes på PS5. (liker ikke LBP3 som er litt for komplisert for causal gamere eller nybegynnere).

Jeg er ikke så glad i coop online - fordi det er alltid noen som rusher, skipper cutscenes eller forventer at du skal være dritgod i spillet. Iallfall med random folk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Husker de gode gamle WOW dagene da vi raidet Molton Core, Black Wing Lair, Onyxia og andre med 40 mann. Alle måtte vite hva de skulle gjøre og med en god leder som var rolig i stemmen og sa hva som skjedde hele tiden. Det var kjempe digg følelse når sluttbossene gikk ned etter ukesvis med trening.

Nå er de fleste spill 3-5 mann, og det funker ganske fint det også :)

Lenke til kommentar
Kelo skrev (2 timer siden):

"It takes two" er et perfekt coop-spill for noen som ikke gamer så mye. Jeg nøt spillet med kjæresten. Jeg skulle ønske at det fantes flere lavterskel morsomme spill som "It takes two". Jeg skulle ønske at "Little Big Planet" fantes på PS5. (liker ikke LBP3 som er litt for komplisert for causal gamere eller nybegynnere).

Jeg er ikke så glad i coop online - fordi det er alltid noen som rusher, skipper cutscenes eller forventer at du skal være dritgod i spillet. Iallfall med random folk.

Kan anbefale Unravel Two

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...