Gå til innhold

Jeg synes enkelte moderatorer er for raske til å stenge tema


Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har vært bruker her siden 2005 og har selv drevet en del online miljø. Jeg synes moderatorene har blitt for raske til å stenge tråder mens det fortsatt er en meningsutveksling. Det er ingen tegn til trolling (i sin originale betydning), kun faglige uenigheter, ei heller kontroversielle meninger. 

Det må tåles en viss temperatur på diskusjonsfora og så lenge deltagerne er fattet og respektfulle ser jeg liten grunn til å stoppe diskusjonen. Det virker destruktivt for det lille miljøet som er igjen.

Endret av process
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
38 minutes ago, Uderzo said:

Tråden du referer til lå i "Sport og idrett", den er feilpostet da tema ikke var sport men fyllerør. Det eksisterer allerede en tråd i "Politikk og samfunn" om hendelsen, derfor ble den stengt.

Det er jo ikke 100% skille mellom alle tema, det finnes tema som sportspolitikk++ som kan diskuteres fra ulike vinkler og synspunkt i ulike underforum.

Lenke til kommentar
2 minutes ago, Phantom Software said:

Det er jo ikke 100% skille mellom alle tema, det finnes tema som sportspolitikk++ som kan diskuteres fra ulike vinkler og synspunkt i ulike underforum.

Jepp, og nå er den andre tråden lik den andre og ikke annerledes.

Lenke til kommentar
process skrev (1 time siden):

Hei. Jeg har vært bruker her siden 2005 og har selv drevet en del online miljø. Jeg synes moderatorene har blitt for raske til å stenge tråder mens det fortsatt er en meningsutveksling. Det er ingen tegn til trolling (i sin originale betydning), kun faglige uenigheter, ei heller kontroversielle meninger. 

Det må tåles en viss temperatur på diskusjonsfora og så lenge deltagerne er fattet og respektfulle ser jeg liten grunn til å stoppe diskusjonen. Det virker destruktivt for det lille miljøet som er igjen.

Helt uenig.

Mange tråder går altfor langt og med altfor mange avsporinger før moderatorer tar tak.

Så lenge deltagere opptrer anonymt er moderatorenes rolle ekstra viktig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...