Gå til innhold

Fujifilm X100VI - Ny klassiker?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det frister veldig, ja. 
Tanken er jo da å bevege seg mot "film", men uten kostnadene film har idag.
Tenker da spesielt på bruk av jpg, og film variantene Fuji tilbyr.
Dvs. få bildene direkte fra kameraet, og slippe tiden foran PC'en.

 

Lenke til kommentar

Kjøpte meg en X100VI på lanseringsdagen. Har hatt lyst på X100V lenge, etter å ha hatt X100. X100S, X100T og X100F, men tenkte X100V hadde vært iute så lenge at VI var rett rundt hjørnet. Det er to og et halvt år siden.

Mulig jeg selger X-T5'n og objektivene.

Lenke til kommentar

Kjekt med kontakter 😁

Aetius, jobber du fortsatt med foto og kamera? Eller er det kun han andre fra akam?

 

Solgte resten av Fuji utstyret i 2021. Kjøpte Samsung S21 istedet. Tar bilder med telefon og printer ut med Fuji Instax Square/Wide og Polaroid Lab.

Har selvfølgelig lyst på både FujiX100 og Ricoh GR III, men det blir ikke brukt. 

Da hadde det vært kult med det nye InstantFlex TL70 Plus fra Mint Camera. Evt. InstantKon RF70.

 

Lenke til kommentar
2 hours ago, Kenhten said:

Kjekt med kontakter 😁

Aetius, jobber du fortsatt med foto og kamera? Eller er det kun han andre fra akam?

Tja, hadde ikke så mye med kontakter å gjøre - jeg bare holdt meg orientert og bestilte da jeg anså ryktene som håndfaste nok.

Ja, Erik jobber på Foto.no, mens jeg jobber som journalist i Digi.no. Vi treffes for lunsj en gang i blant.

BTW, jeg har skrevet ut noen square hoods i PLA og PETG. De skal passe til alle kamera i X100-serien, så vil du ha et gratis eksemplar, bare gi meg beskjed. Ingen garantier, og kun svart farge (enn så lenge) og personlig overlevering.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...