Gå til innhold

Her er spillene du får med PlayStation Plus i mars


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
PlayStation og Plus har mer forbruker-fientlig i det siste, ved at de setter deg opp på auto-trekk i hytt og pine, og at man kan ikke kan kjøpe enkelt år når man allerede er oppført som bruker. Da kan man kun kjøpe en måned av gangen, som før at man ikke kan benytte seg av tilbud. Vil man spille online eller ha sky-lagring så må man betale for det oppå de 30% de tar fra utviklere..!
Lenke til kommentar

Sifu har fristet i lang tid, så meget fornøyd med at spillet dukket opp på denne listen! Ellers anbefaler jeg alle som liker FPS og hvert fall prøve historiedelen til Destiny 2-utvidelsen The Witch Queen. Den kan fint spilles gjennom solo uten noe behov for grinding og er etter min mening ganske bra. Det skal være sagt at som helt ny spiller må man først spille gjennom en intro for Destiny 2 som kanskje tar 2-3 timer.

Alt i alt meget fornøyd med spillene vi får fra Playstation sett over et helt år, spesielt med extra. Har prøvd rundt 50 spill de siste to årene gjennom essential og extra, og kost meg masse med samtlige.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
K2D skrev (På 3.3.2024 den 10:15 AM):

PlayStation og Plus har mer forbruker-fientlig i det siste, ved at de setter deg opp på auto-trekk i hytt og pine, og at man kan ikke kan kjøpe enkelt år når man allerede er oppført som bruker. Da kan man kun kjøpe en måned av gangen, som før at man ikke kan benytte seg av tilbud. Vil man spille online eller ha sky-lagring så må man betale for det oppå de 30% de tar fra utviklere..!

Blir vell bare trekt en gang i mnd? Og eg kan skifte fra månedlig til årsabonnement på dagen om eg vil. Så kan jo være at du har flere kontoer og har gjort en feil?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Tåka skrev (På 13.3.2024 den 12:20 AM):

Kan vel si det man mener om spillene ute at du skal komme med slik søppel?

Alt kommer an på hvordan man formulerer seg. "Ingenting for meg, som vanlig" er en mye mindre provoserende måte å si akkurat det samme.

Å kalle Sifu, som generelt ble godt mottatt, for søppel blir litt feil. Samme gjelder Destiny 2 Witch Queen, som regnes som noe av det bedre Destiny-contentet på en god stund. Å kalle et såvidt halvt år gammelt spill som F1 23 for "gammelt" er også å strekke strikken litt.

For min del, som verken spiller F1 eller Hello Neighbor, og eier de to andre fra før, så var det ikke en knall måned akkurat. Men neste måned blir sikkert bra. I tillegg er det god variasjon i spillene, som betyr at det alltids er noe for noen, og jeg kan glede meg over at andre får spilt de spillene jeg allerede eier.

Og om man absolutt blir voldsomt irritert hver gang det kommer PS Plus Essential-spill, så kan man trøste seg med at det bare er 2 uker til Extra og Premium-spillene slippes, og kun ytterligere 2 uker til neste Essential-spill igjen. I mellomtiden har du sikkert en svær backlog å komme deg gjennom. ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...