Gå til innhold

Går mot lengre ventetid for ny Nintendo Switch


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eurogamer skriver at utsettelsen antakelig skyldes at Nintendo har ønske om at flere spill skal være klare for lansering.

Det er jo et tveegget sverd. Det svir antakelig å gå glipp av julesalget. Personlig hadde ikke jeg hatt noe imot begrenset utvalg av spill ved lansering, så lenge flere spill hadde bekreftet lansering 2-4 måneder senere.

  • Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar
5 hours ago, Donkey Kong said:

Eurogamer skriver at utsettelsen antakelig skyldes at Nintendo har ønske om at flere spill skal være klare for lansering.

Det er jo et tveegget sverd. Det svir antakelig å gå glipp av julesalget. Personlig hadde ikke jeg hatt noe imot begrenset utvalg av spill ved lansering, så lenge flere spill hadde bekreftet lansering 2-4 måneder senere.

Furakawa har sagt nå flere ganger at overgangen fra en generasjon til neste er ofte vanskelig, og det har Nintendo en del erfaring med (spes WiiU), så antar de vil ha en pangstart til Switch 2 med masse gode spill. Det funket med BOTW til Switch, men der hadde de et nytt konsept med Switchen og, det har de ikke med Switch2.  

 

Siden vi er på ryktebanen, så er ett av dem at Mario Kart 9 skal være klar for lansering, og det i seg selv kan være passe stort.

Blir spennende å se i hvert fall. 

 

Jaja, nå når Sony har sagt det blir ett tørt år fremover og Xbox ikke har så mye nytt å vise som interesserer meg så blir det mye backlogging i år, som i seg selv ikke er ille. Det trengs faktisk.

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
12 hours ago, Gringorilla said:

Har de sagt det?

Synes ikke det virker så tørt akkurat. Ei heller virker dette som noe et selskap ved sine fulle 5 ville ha uttalt.

På en måte. De har sagt det ikke blir noen spill fra deres førstepartsstudioer før neste år. Tredjeparts spill blir det nok.

 

Blir i hvert fall Stellar Blade! 😃

Lenke til kommentar
Donkey Kong skrev (På 18.2.2024 den 10:01 AM):

Eurogamer skriver at utsettelsen antakelig skyldes at Nintendo har ønske om at flere spill skal være klare for lansering.

Det er jo et tveegget sverd. Det svir antakelig å gå glipp av julesalget. Personlig hadde ikke jeg hatt noe imot begrenset utvalg av spill ved lansering, så lenge flere spill hadde bekreftet lansering 2-4 måneder senere.

Trenger da ikke flere spill til lansering, de vil fly av hyllene i flere måneder av de som ønsker seg en kraftigere enhet. Se Steamdeck og lignende.

Switch 2 eller hva det blir må ha kompatibilitet med switch spill ellers er den DOA for de fleste.

Endret av Saltkorn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...