Stor Oddnoga Skrevet 15. januar 2004 Skrevet 15. januar 2004 Swag, du får tro videre. kanskje kommer julenissen neste år også Hehe... Merkelig at det har virket perfekt hos meg på hvert eneste kort da. Merkelig at alle de jeg har anbefalt ATI kort er kjempefornøyde. Hører ikke noe sutring fra dem. Står fremdeles på mitt. Brukerfeil!
consilium Skrevet 15. januar 2004 Skrevet 15. januar 2004 Har aldri hatt noen problemer med ATi-drivere. Første gang jeg brukte et ATi-kort, var da jeg kjøpte et Radeon 7500 VIVO-kort. Jeg lastet ned de nyeste driverne (på den tida) fra ATi, har oppgradert etterhvert som nye drivere kom.
mandela Skrevet 15. januar 2004 Skrevet 15. januar 2004 ATI kom med en hotfix noen dager senere. er den hotfixen inkludert i de siste driverene? (3.10)
Ganjaman Skrevet 15. januar 2004 Skrevet 15. januar 2004 Har for en stund siden anskaffet meg et 9800XT. Bruker 3.10 driverne og har ikke opplevd et fnugg av problemer.
mandela Skrevet 15. januar 2004 Skrevet 15. januar 2004 Står fremdeles på mitt. Brukerfeil! passer bedre under religion i off topic det skal mye til å gjøre "bruker-feil" dersom man følger veiledningen til ati, og i tillegg har ren winxpsp1 installasjon
Jarmo Skrevet 15. januar 2004 Skrevet 15. januar 2004 (endret) Står fremdeles på mitt. Brukerfeil! passer bedre under religion i off topic det skal mye til å gjøre "bruker-feil" dersom man følger veiledningen til ati, og i tillegg har ren winxpsp1 installasjon Her er jeg helt enig med heraldo.... Endret 15. januar 2004 av jarmo
lavizh Skrevet 15. januar 2004 Skrevet 15. januar 2004 (endret) Håper de nye Omega driverne fikser alle de problemene jeg har hatt etter at jeg kjøpte meg gecube radeon 9600xt (bga) ... musa klikker av og til, plutselig booter pc'n seg, har masse artifacts i spill (har ikke klokket), kjører AGP på 1.5v, 8x agp, fast write on. Alle driverne jeg har innstalert har oppført seg helt likt. Har en 350w Chieftec PSU, kjører 2stk harddisker, 2stk kald katode, 3 kabinett vifter, har en barton xp2800+ (uklokket). Kan det være PSU'n ? Endret 15. januar 2004 av lavizh
consilium Skrevet 15. januar 2004 Skrevet 15. januar 2004 Håper de nye Omega driverne fikser alle de problemene jeg har hatt etter at jegkjøpte meg gecube radeon 9600xt (bga) ... musa klikker av og til, plutselig booter pc'n seg, har masse artifacts i spill (har ikke klokket), kjører AGP på 1.5v, 8x agp, fast write on. Alle driverne jeg har innstalert har oppført seg helt likt. Har en 350w Chieftec PSU, kjører 2stk harddisker, 2stk kald katode, 3 kabinett vifter, har en barton xp2800+ (uklokket). Kan det være PSU'n ? Har samme kort og PSU...har ikke hatt noen problemer eller whatsoever.Men en ting som er merkelig; musa og keyboardet henger seg også opp av og til, for å så komme tilbake igjen. Bruker du Logitech-utstyr? Jeg har imidlertid ikke like mange disker og vifter i maskinen. Kanskje PSU'en blir overbelasta?
lavizh Skrevet 15. januar 2004 Skrevet 15. januar 2004 Håper de nye Omega driverne fikser alle de problemene jeg har hatt etter at jegkjøpte meg gecube radeon 9600xt (bga) ... musa klikker av og til, plutselig booter pc'n seg, har masse artifacts i spill (har ikke klokket), kjører AGP på 1.5v, 8x agp, fast write on. Alle driverne jeg har innstalert har oppført seg helt likt. Har en 350w Chieftec PSU, kjører 2stk harddisker, 2stk kald katode, 3 kabinett vifter, har en barton xp2800+ (uklokket). Kan det være PSU'n ? Har samme kort og PSU...har ikke hatt noen problemer eller whatsoever.Men en ting som er merkelig; musa og keyboardet henger seg også opp av og til, for å så komme tilbake igjen. Bruker du Logitech-utstyr? Jeg har imidlertid ikke like mange disker og vifter i maskinen. Kanskje PSU'en blir overbelasta? Ja jeg bruker Logictech! ... har mistenkt USB komplikasjoner. Er nok enten det eller PSU'n som sliter. Har prøvd å reformatere systemet, men blir samme problemet. MUsa henger seg opp i ca. 2-3 sekunder eller.no, også funker den igjen.
Tåkefyrste Skrevet 15. januar 2004 Skrevet 15. januar 2004 hehe - I rest my case! _ johanf Johanf: du har en provoserende og usaklig signatur... hva er poenget?
johanf Skrevet 15. januar 2004 Skrevet 15. januar 2004 Johanf: du har en provoserende og usaklig signatur... hva er poenget? nettop ... _ johanf
sheriff Skrevet 15. januar 2004 Skrevet 15. januar 2004 er den hotfixen inkludert i de siste driverene? (3.10) Vet ikke. Det var ihvertfall denne som fikset mitt problem: http://www.microsoft.com/downloads/details...&DisplayLang=en
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå